Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دلیل عدم ارسال بار مسافران پرواز شیراز-بندرعباس را گرمای هوا اعلام کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس در روز جمعه یکم مردادماه، اعلام کرد: برای انجام پرواز، شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها در این زمینه است و از آنجایی که در روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پروازها بسیار تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص این پرواز، علی‌رغم رعایت 60 درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعمل‌ها و با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان و افزایش ناگهانی دما که تاثیر بسزایی در پرواز این نوع هواپیماها دارد، تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش تعداد نفرات، از بار کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار مسافر با پرواز بعدی ارسال شود‌.

بر همین اساس، پنج بسته به وزن 22 کیلوگرم به دلیل‌ فاسد پذیر بودن با پرواز شماره 3388 شیراز به بندرعباس ارسال شد و 22 بسته باقی مانده به وزن 322 کیلوگرم از پرواز خارج می‌شود که با هماهنگی انجام شده با پرواز شماره 3376 امروز (اول مردادماه) در ساعت 22 و 15 دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره 3360 در ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (اول مردادماه) از کیش به بندرعباس ارسال‌ شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس پرواز شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک «پرداخت عیدانه ریاست جمهوری» ترفند مجرمان سایبری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و همچنین ارسال شکوائیه‌های قضائی به این پلیس؛ مشخص است این بار مجرمان سایبری با ارسال پیامک حاوی لینک آلوده و جعلی «ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری» مترصد کلاهبرداری از مجرمان سایبری هستند.

این مقام مسئول افزود: در این راستا با اقدام عملیاتی پلیس فتا علیه مجرمان سایبری در این حوزه طی چند روز اخیر تعداد ۱۵۵ سر شماره ارسال کننده پیامک‌های جعلی و بیش از ۴۱۰ شماره حساب بانکی متعلق به مجرمان سایبری مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به مسدود سازی و اقدام قانونی علیه مرتکبان این گونه جرایم صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا ادامه داد: رصد جریانات کلاهبرداری متصور در فضای سایبر در کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا سراسر کشور در حال اجرا است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته؛ قطعاً در ایام منتهی به پایان سال و آغاز نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش تحرکات مجرمان سایبری با ترفندهای مختلف از جمله " ارسال لینک‌های آلوده و تماس تلفنی شرکت در مسابقات مختلف رادیو و تلویزیون خواهیم بود.

سرهنگ پاشایی در ادامه به هموطنان توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری و توجه به نکات آموزشی پلیس فتا فریب مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6056208

دیگر خبرها

  • ارسال کمک‌های غیرنقدی هلال‌احمر مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ دو شنبه ۲۸ اسفند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه ۲۷ اسفند
  • ۷۷ زندانی تهرانی با آغاز ماه رمضان به خانه‌هایشان بازگشتند
  • ظرفیت اقامت روزانه مسافران نوروزی در فارس به ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسید
  • فراهم‌سازی زمینه اسکان روزانه بیش از ۴۰ هزار مسافر
  • پرداخت عیدانه ریاست جمهوری ترفند جدید کلاهبرداری
  • فارس مهیای میزانی نوروز / فراهم‌سازی زمینه اسکان روزانه بیش از ۴۰ هزار مسافر
  • ارسال پیامک «پرداخت عیدانه ریاست جمهوری» ترفند مجرمان سایبری
  • در ماه رمضان چطور به مردم غزه کمک کنیم؟ + عکس و فیلم