Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:27:41 GMT

رییس جدید ستاد کل ارتش جمهوری آذربایجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۱۶۵

رییس جدید ستاد کل ارتش جمهوری آذربایجان منصوب شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از سایت ریاست جمهوری آذربایجان، طبق فرمان رییس جمهوری، ولی اف همزمان عهده دار معاونت اول وزارت دفاع و ریاست ستاد کل ارتش جمهوری آذربایجان شد.

ولی اف متولد سال ۱۹۶۱ میلادی فارغ التحصیل آموزشگاه عالی نظامی باکو و آکادمی نظامی شوروی می‌باشد.

وی جایگزین نجم "الدین صادق اف" برکنار شده در اوایل جنگ دوم قره باغ سال گذشته، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع رسمی باکو هرچند دلیل برکناری صادق اف را اعلام نکردند، ولی به گزارش برخی منابع غیر رسمی وی به دلیل شکست نیرو‌های جمهوری آذربایجان در اوایل جنگ دوم قره باغ، برکنار شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان جمهوری آذربایجان الهام علی اف بحران آب المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور جمهوری کنگو اعلام کرد این کشور آماده کمک به برقراری صلح در سطح بین المللی است.

«دنیس ساسونگوسو» رییس جمهور جمهوری کنگو روز دوشنبه اعلام کرد که کشورش مایل است در تلاش برای برقراری صلح جهانی با توجه به گسترش خشونت و ناآرامی های در بخش های مختلف جهان مشارکت کند.

رییس جمهور جمهوری کنگو طی مصاحبه ای با تلویزیون چین تاکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند از تأثیر خشونت جهانی در امان بماند. ساسو نگوسو گفت که کشورش عمیقاً نگران صلح و امنیت در برخی از نقاط جهان است.

ساسو همچنین بر اهمیت طرح های پیشنهادی چین در زمینه حکمرانی جهانی تأکید کرد. وی با اشاره به نقش مهم سه ابتکار ارائه شده از سوی «شی جین پینگ» رییس جمهور چین، شامل ابتکار تمدن جهانی، ابتکار توسعه جهانی و ابتکار امنیت جهانی، تاکید کرد که به این ابتکارات برای حکومت جهانی در دنیای آشفته فعلی بسیار مهم هستند.

کد خبر 6058294

دیگر خبرها

  • جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم
  • مشکل اصلی احیای دریاچه ارومیه نوع مدیریت منابع آب است
  • پوتین: کاخ سفید از تمام منابعش برای سرکوب ترامپ استفاده می‌کند
  • اعتراف رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به شکست تل آویو
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • انتصاب جدید در شرکت مترو تهران | رییس شرکت ساخت مترو منصوب شد
  • رئیس ارتش رژیم صهیونیستی: ما در میدان‌های متعددی درحال جنگ هستیم
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • سرپرست ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی منصوب شد
  • میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال شد؛ رسمی