Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنان نسبت به محرومیت سرمربی این تیم در هفته بیست‌وهشتم انتقاد دارد.

خبرگزاری میزان - ایمان حسین‌پور شرفشاد اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین مقاطع مسابقات، در حالی از همراهی سرمربی روی نیمکت تیم خود محروم بود که دلایل ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با توجه به مواد مورد استناد برای صدور حکم، اقناع کننده به نظر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در ماده ۵۵ مقررات انضباطی که در حکم صادره به آن اشاره شد، به صراحت آمده است؛ فرد باید با کارت قرمز داور از زمین اخراج شده باشد و سپس کمیته انضباطی می‌تواند بر اساس این ماده، نسبت به صدور حکم اقدام کند. با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی در بازی با گل‌گهر از سوی داور، کارت قرمز دریافت نکرده بود، جای تعجب دارد که چطور این ماده شامل حال وی شده است! معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف تقاضا دارد، در پاسخ به این سوال باشگاه پرسپولیس، شفاف‌سازی کند.

حسین‌پور شرفشاد ادامه داد: باشگاه بزرگ پرسپولیس، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال است و از ارکان قضایی فدراسیون انتظار دارد که در خصوص آرای صادره خود پاسخگو باشند. دوستان ما باید به صورت شفاف بیان کنند که با چه استدلالی، ماده 55 مقررات انضباطی را شامل سرمربی پرسپولیس دانستند؟ آیا یحیی گل‌محمدی کارت قرمز دریافت کرده بود که مشمول این ماده باشد؟

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: ما در باشگاه پرسپولیس علاقمندیم پذیرای آرای صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون باشیم اما عدم توجه به دفاعیات ارائه شده و پاسخ ندادن به این دفاعیات توسط ارکان قضایی و استفاده از عبارات کلی در آرای صادره مانند اینکه هیچ دلیل موجهی ارائه نشده است، سبب می‌شود که باشگاه پرسپولیس اقناع نشده و از کمیته استیناف تقاضای پاسخگویی و شفاف‌سازی داشته باشد.

دکتر حسینپور در پایان بیان داشت: غیبت سرمربی تیم پرسپولیس نگرانی زیادی برای هواداران تیم ما در پی داشت و می‌توانست آثار سوء بسیاری را همراه داشته باشد. در این وضعیت، کمیته استیناف بدون توجه به دفاعیات باشگاه، رای کمیته انضباطی را عیناً تایید کرد. به همین جهت، باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف انتظار دارد در تحلیلی علمی و منطقی بگوید که چگونه بدون دریافت کارت قرمز، گل‌محمدی را مشمول ماده 55 مقررات انضباطی دانسته است. فراموش نکنیم فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن باید در مقابل اعضای فدراسیون از جمله تمامی باشگاه‌ها پاسخگو باشند و با شفافیت کامل به وظایف خود عمل کنند. امید است که کمیته استیناف نیز از تقاضای ارائه پاسخی شفاف مکدر نشود و از این درخواست به حق باشگاه‌ها استقبال کند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس گل محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس گل محمدی حقوقی باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف معاون حقوقی ارکان قضایی کارت قرمز گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت برهان عابد از باشگاه دریا کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۱ میلیون و ۹۶۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پی شکایت منصور داودی نژاد از باشگاه شهرداری بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۴۱ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۱۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۷۹ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.   در پرونده شکایت محمدمعین احمدی نژاد از باشگاه دریا کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۵ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • اعلام آرا انضباطی خاطیان داربی
  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • ابلاغیه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها/ سایپا محکوم شد
  • اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال