Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@08:27:15 GMT

جزایر سن مارینو - ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۱۸۰

جزایر سن مارینو - ایتالیا

جزایر سنن مارینو سومین کشور کوچک اروپاست. این کشور در ایتالیا قرار گرفته و آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل دارد. برچسب ها: سان مارینو ایتالیا جاذبه گردشگری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سان مارینو ایتالیا جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: از اتحادیه اروپا و بخصوص از ایتالیا، انتظار داریم بر اساس اصل مسئولیت مشترک و عمومی به تعهدات بین المللی خود پایبند باشند.

به گزارش ایسنا، اسکندر مؤمنی در دیدار با رئیس هیئت نمایندگی ایتالیا گفت: بازار اروپا باعث اغوای قاچاقچیان موادمخدر می‌شود و از پیامدهای منفی این جریان خسارت‌های غیر قابل جبرانی است که ما در منطقه خودمان تحمل می‌کنیم.

وی افزود: ایتالیا از جمله کشورهای معدودی از اروپاست که در تهران رابطی در مبارزه با مواد مخدر داشت و همکاری های خوبی از جمله تبادل اطلاعات و برگزاری دوره های آموزشی بین دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر برقرار بود و باید توسعه یابد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: از اتحادیه اروپا و بخصوص از ایتالیا، انتظار داریم بر اساس اصل مسئولیت مشترک و عمومی به تعهدات بین المللی خود پایبند باشند.

مومنی با اشاره به تحولات اخیر افغانستان، موضوع تغییرات میزان قاچاق از منشاء افغانستان را از این مقام اروپایی جویا شد که ژنرال پیرانجلو ایانوتی در پاسخ به این سوال گفت: ما هم ادعای کاهش ۹۵ درصدی تولید مواد مخدر را قبول نداریم چرا که آثار آن مشهود نیست.

رییس بخش خدمات مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور ایتالیا ضمن اعلام آمادگی همکاری در زمینه‌های مبارزه با مواد مخدر در منطقه و ترانزیت آن به اروپا به خصوص مواد صنعتی، خواستار توسعه تبادل همکاری‌های اطلاعاتی شد.

این مقام ایتالیایی در خصوص موضوعات درمانی و اقدامات پیشگیرانه نیز بر همکاری مشترک تاکید کرد.

نماینده دایم و سفیر ایتالیا نزد سازمان ملل و همچنین نماینده دایم کشورمان و سردار کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در این دیدار دوجانبه حضور داشتند.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: تمایل داریم در خصوص پیش‌سازهای موادمخدر در دنیا، کمیته‌ای مشترک برای رصد این روند تهدیدآمیز تشکیل شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دکتر اسکندر مؤمنی که به‌منظور شرکت در اجلاس سالانه کمیسیون موادمخدر سازمان ملل متحد به وین سفر کرده است، با وی شیائوژون رئیس کمیته مبارزه با مواد مخدر جمهوری خلق چین هم ملاقات کرد.

وی در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس یک استراتژی متوازن به موضوعات مبارزه با مواد مخدر می پردازد و این استراتژی در برگیرنده اقدامات مقابله‌ای، پیشگیری و درمان است.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: اقدامات مقابله‌ای کشور منجر به کشف حدود۷۰۰ تن انواع مواد مخدر از جمله ۳۷ تن متامفتامین از منشاء افغانستان طی سال گذشته میلادی شده است.

وی شیائوژون نیز با اشاره به تولیدات مواد مخدر در افغانستان گفت:تولید مواد در این کشور تهدیدی جدی برای ما است. همه باید دست به دست هم دهیم تا با این وضعیت مقابله کنیم تا این مشکل به ما سرایت نکند.

وی شیائوژون درباره توضیحات دکتر مومنی در خصوص لزوم حمایت از کشت جایگزین در افغانستان گفت: به دلیل پیچیدگی امور در این کشور و نبود زیرساخت این امر قابلیت اجرایی ندارد که دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پاسخ گفت: این شرایط در گذشته نیز وجود داشته و ما نمی توانیم تنها تماشاگر باشیم و باید فعالانه نقش افرینی کنیم.

وی شیائوژون افزود: باید در خصوص شرایط افغانستان رصد و تبادل اطلاعات کنیم و از ابتکارات منطقه ای و بین المللی و ظرفیت سازمان شانگهای استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت وزش باد در مناطق دریایی هرمزگان، ۲۹ اسفند
  • بهترین مقاصد اروپایی برای تعطیلات
  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • رزمایش کره‌جنوبی برای مقابله با کره‌شمالی
  • ایتالیا: حضور ناتو در اوکراین، سرآغاز جنگ جهانی سوم است
  • ایتالیا: اروپا به استراتژی روشن و متحد در برابر روسیه نیاز دارد
  • خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج می‌شود
  • ۱۰ جزیره‌ی یونان برای سفری شگفت‌انگیز
  • غرق شدن قایق مهاجران در سواحل تونس با دو قربانی
  • راهنمای سفر نوروزی به سواحل جنوبی کشور