Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مهدی قایدی مهاجم ۲۲ ساله اهل استان بوشهر تیم استقلال تا اینجای فصل بیستم لیگ برتر سه اخطار در سه بازی صنعت نفت آبادان (رفت و برگشت) و بازی برگشت مقابل فولاد خوزستان از داوران دریافت کرده و در صورت گرفتن یک اخطار دیگر از داور بازی یکشنبه مقابل نساجی مازندران مصاف حساس هفته پایانی مقابل سپاهان را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سپاهان در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد که در صورت پیروزی استقلال در بازی مقابل نساجی و شکست سپاهان در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن (در دربی اصفهان) این بخت برای تیم استقلال زیاد می‌شود که بتواند به عنوان نایب قهرمانی این فصل دست پیدا کند. هر چند که تفاضل گل سپاهان مثبت ۲۶ و استقلال مثبت ۱۶ است اما استقلال در دیدار پایانی و رودررو با سپاهان، در صورت کسب پیروزی میتواند هم امتیاز این تیم اصفهانی بشود.

مهدی قایدی با ۲۸ بازی برای استقلال به مدت ۲۳۱۶ دقیقه و زدن ۷ گل، ثابت‌ترین و گلزن‌ترین بازیکن استقلال در ترکیب تیم تهرانی بوده و این احتمال می‌رود که فرهاد مجیدی به واسطه حساسیت بازی هفته آخر به قایدی استراحت بدهد. تا ضمن آماده ماندن باشو برای رویارویی با سپاهان، ریسک ۴ اخطاره شدن مهدی قایدی را هم کمتر کند.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت ۲۲:۱۵ روز یکشنبه سوم مرداد در استادیوم وطنی قائمشهر آغاز می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی استقلال استقلال خبر ویژه مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!