Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز (شنبه دوم مردادماه) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های امروز واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا مشکل آب خوزستان توافق برجام دفاع مقدس دستورالعمل های بهداشتی رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و در بدو انقلاب این نهاد رشد و نمو کرد، اما رسما از دوم اردیبهشت ماه کار خود را شروع کرد.

او با بیان اینکه در ابتدا راه اندازی سپاه شهرستان‌ها کار بزرگی بود، گفت: با امکانات کم و نبود مکان و تجهیزات و خودرو، اما همت بالا بین پیشکسوتان بود تا در زمان کوتاهی سپاه در گستره همه کشور تشکیلات خود را راه اندازی کرد.

سرتیپ شاهوار پور بیان کرد: سپاه توانست روز به روز با بحران‌های پیش آمده برای کشور و مردم در اوایل انقلاب خود را برای مبارزه قدرتمند‌تر آماده کند؛ اقدامات علیه گروهک‌های ضد انقلاب، توطئه‌هایی که برای نا امن سازی کشور از سوی استکبار جهانی دنبال می‌شد، سپاه همواره سینه چاک و سپر حوادث بود. چه در حوزه هواپیما ربایی و چه ترور شخصیت‌ها سپاه همیشه پیشگام بود و شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به شروع جنگ تحمیلی اظهار داشت: سپاه در کنار ژاندرمری و ارتش و نیرو‌های مردمی حضور یافت و بخش رزم آن نیز در دوران جنگ راه اندازی شد تا در برابر جنگ تحمیلی مقابله کنیم که نقطه قوتی برای ما بود.

سرتیپ شاهوار پور ادامه داد: این اقدام با تدابیر حضرت امام بود که ایشان محور همه تحولات بود و با محوریت ولایت سپاه کار را پیش می‌برد.

او یادآرو شد: سپاه اکنون نیز در کنار ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است.

سردار حسن شاهوار پور با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه نیز گفت: اقداماتی که رژیم اسرائیل در این ایام علیه کودکان و زنان انجام داده محکوم است و از این رو سپاه در کنار مردم فلسطین بوده و شهدای والا مقامی تقدیم کرد.

او اضافه کرد: پاسخ دندان شکنی سپاه که برای همه دنیا تعجب بود؛ موشک باران و ارسال پهباد‌ها به سرزمین‌های اشغالی، گوشمالی بزرگی برای رژیم اسرائیل بود و همه اینها از برکت خون شهدا است و خود را متعهد می‌دانیم که راه نورانی شهدا را ادامه دهیم.

دیگر خبرها

  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های پایتخت پاکستان به نام «ایران» نام‌گذاری شد
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود