Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون دادستان عمومی شهرستان خرم آباد گفت: خط قرمز دستگاه قضایی استان آرامش ،امنیت و نظم عمومی مردم شهید پرور لرستان است و هر کس در این موضوع خللی ایجاد کند قاطعانه مجازات های سختی برای آنها در نظر گرفته می شود. - اخبار استانها -


محسن همتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد با اشاره به ناآرامی های شامگاه پنج شنبه شهرستان الیگودرز اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته تعداد اندکی از آشوبگران و مخلین نظم عمومی در شهرستان الیگودرز سبب ورود خسارت به اموال عمومی و دولتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متاسفانه ناآرامی های شب گذشته شهرستان الیگودرز سبب کشته شدن یک جوان بی گناه و مجروح شدن تعدادی از مردم شد که با ورود به موقع حافظان نظم و امنیت این موضوع تحت کنترل قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد عنوان کرد:براساس بررسی های انجام شده و گزارش های رسیده متاسفانه ردپای نفاق و معاندین نظام در ناآرامی های شب گذشته شهرستان الیگودرز کاملا مشهود و روشن است ،متاسفانه معاندان و دشمنان نظام از هر روشی برای نا امن کردن و ورود خسارت به اموال عمومی و بیت المال استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا با آشوبگران و مخلین نظم و امنیت شب گذشته شهرستان الیگودرز برخورد شدید ،قاطع و بدون مسامحه خواهد کرد، بیان کرد: خط قرمز دستگاه قضایی استان آرامش ،امنیت و نظم عمومی مردم شهید پرور لرستان است و هر کس در این موضوع خللی ایجاد کند قاطعانه مجازات های سختی برای آنها در نظر گرفته می شود.

جزئیات تازه از درگیری‌ در "الیگودرز"/ شهر آرام است/ لیدرهای ناآرامی شب گذشته دستگیر شدندماجرای درگیری‌های شب گذشته در شهرستان الیگودرز چه بود؟سایه شوم آشوب اغتشاشگران بر سر مطالبه بحق مردمی در خوزستان / یک کشته و 14 مجروح در تیراندازی مستقیم آشوب طلبان
همتی گفت:کلیه دستگاه های انتظامی و امنیتی مکلف شدند با وجود نا آرامی های شب گذشته شهرستان الیگودرز اقدام به شناسایی سریع اخلالگران و معرفی به دستگاه قضا کنند که در آینده نزدیک شاهد مجازات آنها باشیم .

وی تصریح کرد: کسانی که دست به سلاح می برند و بر روی مردم بی گناه سلاح می کشند در حکم محارب هستند و مجازات محارب نیز روشن و مشخص است .

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد در رابطه با اوضاع فعلی شهرستان الیگودرز خاطر نشان کرد: خوشبختانه در شهرستان الیگودرز آرامش کامل برقرار است و نه تنها در شهرستان الیگودرز بلکه در سراسر استان لرستان هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم .

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب گذشته شهرستان الیگودرز شهرستان الیگودرز شب گذشته خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست