Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: ۳ امتیاز خوبی گرفتیم که متاسفانه در جدول تاثیری برای ما ندارد، اما اینکه زنجیره‌ی برد‌ها و روند شکست ناپذیری استقلال پاره نشد حائز اهمیت است.

ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ۳ امتیاز خوبی گرفتیم که متاسفانه در جدول تاثیری برای ما ندارد، اما اینکه زنجیره‌ی برد‌ها و روند شکست ناپذیری استقلال پاره نشد حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تقابل محمود فکری با استقلال گفت: فکری یکی از مربیان زحمت کش است و در تیم‌های خود معمولا خوب نتیجه گرفته است. یکی از افرادی بودم که دوست داشتم او سرمربی استقلال شود، زیرا شناخت خوبی از این باشگاه دارد و سال‌ها کاپیتان استقلال بوده است. او در استقلال اشتباه محاسباتی داشت و ریشه مشکلات وی سوءمدیریت‌ها بود. تیم فکری در صدر بود، اما حاشیه سازی‌ها به او اجازه موفقیت نداد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وزیر با انتصاب آدم‌های کوچک برای کار‌های بزرگ استقلال را به این روز انداخت. باید فکر اساسی به حال وضعیت استقلال شود. در تیم استقلال بین بازیکن و مربی، بین مدیرعامل و مربی، بین هیئت مدیره و مدیرعامل و... اتحاد و ارتباط مناسب وجود نداشت. اکنون هم همین وضعیت را داریم.

همدانی در رابطه با تاثیر حواشی بر از دست رفتن قهرمانی برای استقلال عنوان کرد: حواشی صد درصد بر دوری استقلال از قهرمانی تاثیر دارد. چندین سال است این مشکلات بر آسمان استقلال سایه افکنده است. زمان استراماچونی تیم روان بازی می‌کرد و هواداران راضی بودند، اما نگذاشتند اثری از آن تیم بماند. حتی زمان شفر هم استقلال خوب بود، اما اجازه ندادند.

هافبک سابق استقلال در خصوص میدان دادن فرهاد مجیدی به جوانان عنوان کرد: راز موفقیت یک مجموعه همدلی، اتحاد و یکصدا بودن است. اگر در استقلال همدلی و رفاقت نبود بازیکنان نیمکت نشین با این کیفیت بازی نمی‌کردند. اتفاق خوبی است، اما باید به ثبات ترکیب هم توجه داشته باشیم.

پیشکسوت تبریزی فوتبال ایران در رابطه با سقوط ماشین سازی تبریز به لیگ یک گفت: حدودا ۴ سال پیش گفتم این تیم فقط به پول نیاز ندارد و ساختار مدیریتی مناسب و درست و مدیران متخصص و دلسوز می‌خواهد. تغییرات بسیار زیادی در هر دو تیم تبریز دیدیم و مربیان و بازیکنان زیادی جابجا شدند. مدیران مربوطه ثبات فکری و تفکر سازنده ندارند و امیدوارم فوتبال آذربایجان روز‌های بهتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: پرورش‌خواه: با وجود مشکلات کار استقلالی‌ها قابل تحسین است/ بازی کردن مظاهری به خاطر فکری تصمیم درستی نبود

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فرهاد مجیدی محمود فکری ستار همدانی لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی محمود فکری ستار همدانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟