Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@03:52:02 GMT

این خوراکی‌ها را در روز‌های گرم نخورید!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۳۵۸

در هوای گرم، تمام فرنی‌های تهیه شده از غلات در ترکیب با شیر برای صبحانه مناسب نیستند.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک نوشت: نوریا دیانوا متخصص تغذیه در روسیه، در مقاله‌ای اعلام می‌کند که بهتر است برخی غلات در هوای گرم مصرف نشود.

نوریا دیانوا معتقد است که در هوای گرم باید رژیم خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توصیه می‌کند که از بلغور برای صبحانه صرف نظر کنید، زیرا بسیاری علاقه‌مند هستند که در هنگام صبح بلغور را با شیر مخلوط کرده و میل کنند.

او ادامه داد: مهمترین چیز این است که در فصل گرما فرنی بلغور مصرف نکنید. این فرنی به سرعت جذب می‌شود و به همین دلیل، فرد به سرعت می‌خواهد دوباره غذا بخورد.

نوریا افزود: همچنین قبل از پایان فصل گرما، ارزش دارد که از غلات همراه با شیر صرف نظر کنیم، زیرا خطر مسمومیت زیاد است.

این متخصص تغذیه گفت: در تابستان، همیشه این خطر وجود دارد که فرنی با شیر زودتر از فرنی با آب خراب شود. اما اگر فرنی را با آب درست کنید، باید میوه و توت را به آن اضافه کنید. اکنون فصل میوه‌های تازه است، بنابراین شیرینی طبیعی را با افزودن میوه‌ها به فرنی‌ها سالم‌تر کنید. برای تابستان افزودن میوه به جو دوسر ایده آل است.

بیشتر بخوانید: ریزش مو در بهبودیافتگان ناشی از باقی‌ماندن عفونت کروناست

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: اخبارسلامت گرمازدگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرمازدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه خودرو مشکوک ارزیابی و برای بررسی متوقف شد.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های قضایی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • قارچ خودرو نخورید
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • این ۷ دسته دارو را بی‌رویه نخورید | داروخانه‌ها شبیه سوپرمارکت‌ها عمل می‌کنند
  • فریب تبلیغات دمنوش‌های لاغری را نخورید
  • فریب تبلیغات دمنوش‌های لاغری را نخورید/بیماری‌های حاد کبدی از عوارض کاهش وزن سریع