Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولو زانیولو به حواشی زندگی خصوصی خود پایان داد. فرزند مشترک او و نامزد سابق به دنیا آمد و زانیولو به عنوان یک پدر

زانیولو 6 ماه پیش از سارا، نامزد خود جدا شد. پس از مدتی سارا ادعا کرد باردار است و زانیولو نیز این موضوع را پذیرفت. بازیکن رم تاکید کرد رابطه او با سارا کاملا تمام شده اما نسبت به مسئولیت های خود به عنوان یک پدر آگاه است و این فرزند کاملا تحت حمایت او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سارا با انتشار متنی در اینستاگرام اعلام کرد طی چند روز آینده فرزند مشترک او و زانیولو به دنیا می آید اما برخلاف آنچه زانیولو مدعی شده بود، بازیکن رم از زمان قطع رابطه با سارا هرگز وضعیت نامزد سابق و فرزند خود را جویا نشده است. همین موضوع باعث شد موجی از انتقادات به سوی زانیولو در شبکه های اجتماعی روانه شود. او به بی مهری نسبت به نامزد سابق و فرزند آینده خود متهم شده است. اکنون به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ زانیولو در تمرینات دیروز رم غایب بود و هنگام تولد فرزندش در کنار نامزد سابق خود حضور داشت. زانیولو با انتشار تصویری از فرزندش به حواشی اخیر واکنش نشان داد و ثابت کرد وظایف خود به عنوان یک پدر را نادیده نگرفته است.

Caption

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نامزد سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم

به گزارش جماران؛ جلیل محبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: راهی جز خون دل خوردن نمانده...

 

دیگر خبرها

  • واکنش دقیقی به بازی‌های حساس شمس آذر در هفته‌های اخیر / فیلم
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE