Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان با شکست تمامی نمایندگان ایران همراه بود. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، امید پایدار در وزن ۱۱۰ کیلوگرم در یک چهارم نهایی مقابل آرتور بویچوک از اوکراین در حالیکه ۵ بر ۲ عقب بود با ضربه فنی شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایدار برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیب تنومند اوکراینی به فینال باشد.

پایدار پیش از این در دور نخست مقابل داوید مگلادزه از گرجستان ۴ بر صفر پیروز شد. وی سپس مقابل اوزاروف از قزاقستان ۲ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

سامان ناصری پور در ۴۸،علی اصغر سام دلیری در ۵۵، سید محمدمهدی میری در ۶۵ و امیررضا آریا مقدم در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز پیش از این مقابل رقبایشان تن به شکست دادند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با پاول بوندار از روسیه با نتیجه ۷ بر ۴ شکست خورد و با توجهبه شکست ۷ بر ۶ این کشتی گیر روس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از گرجستان، ناصری پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست، مقابل والری مانگوتوف از روسیه ۲ بر یک شکست خورد. وی نیز برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیب روس به فینال باشد. حریف روس موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شده است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست به مصاف سعید سوسوزا از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری رسید اما در دور دوم مقابل نیهات کارا از ترکیه ۶ بر یک تن به شکست داد. حریف ترکیه ای موفق به صعود به نیمه نهایی شده است.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، امیررضا آریامقدم در دور نخست برابر میهایل گوتو از مولداوی در حالیکه ۶ بر ۴ عقب بود، با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل کشتی گیر سوئد در دور دوم، آریا مقدم از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی نوجوانان جهان کشتی فرنگی نوجوانان جهان یک چهارم نهایی دور نخست ناصری پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، دراین رقابت دو روزه کشتی گیرانی از کشور‌های ایران، عراق، ارمنستان در سالن ۱۲۰۰ نفری مریوان به مصاف هم رفتند.
در وزن ️۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به ترتیب آقایان پیام احمدی، سید طا‌ها موسوی، کیا رستمی، محمدامین حسینی وحسین بالی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
رقابت‌های پنج وزن اول این پیکار‌ها با حضور ۷۶ کشتی‌گیر از کشور‌های یاد شده برگزار شد؛ که در آن «کیا رستمی» کشتی گیر شایسته کردستانی در وزن ۷۲ کیلوگرم توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود مدال طلا را کسب کند و «مهرزاد زیبالقا» دیگر نماینده کردستان نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

در پایان ،نفرات برتر راهی مسابقات آسیایی و جهانی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد