Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی استان سمنان را بسیار مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد.

محمد دستورانی روز گذشته در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در استان سمنان همزمان با سراسر کشور و با همکاری مطلوب مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری این آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان را کاملا مطلوب و رضایتبخش ارزیابی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های بسیار بالایی خصوصاً در حوزه آموزش برخوردار است که باید از آنها بیشتر بهرمند شد.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان نیز گفت: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل تمام پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است.

علی منصفی راد افزود: 51 نفر از کل استان سمنان برای شرکت در این آزمون توسط اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش جهاددانشگاهی استان سمنان آزمون استخدامی استخدامی آموزش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان سنجش اعلام کرد به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال 1403 که در هجدهم اسفند 1402 برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: sanjesh.org قرار گرفته است.
متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون ، در صورتی که جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، سه روز پس از اعلام نتایج اولیه از چهارشنبه
پنجم اردیبهشت 1403 با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در فرایند و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند