Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، فریبرز عسگری سرمربی تکواندوی ایران پس از پیروزی آرمین هادی‌پور در نخستین مسابقه‌اش در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: اول از همه امیدوارم همه مردم ما را دعا کنند؛ نه فقط ما که همه بچه‌های تیم ملی و کاروان را دعا کنند تا نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آرمین با پارگی ای‌سی‌ال مواجه است. امروز هم که وارد سالن شدیم مسئولان بازرسی اینجا به زانوبندش ایراد گرفتند. همین موضوع موجب شد تا آرمین کمی استرس بگیرد. او با اعتماد به زانوبند وارد مسابقات می‌شود. خدا را شکر هر چه از مسابقه گذشت او اعتماد به نفس بیشتری گرفت و توانست رقیب خودش را شکست دهد.

سرمربی تکواندوی ایران گفت: حریف بعدی آرمین از آرژانتین است. ورزشکاری خوب که توانست در بازی اول نفر ششم دنیا را شکست دهد. مردم دعا کنند تا اتفاق‌های خوبی برای ما بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شهریور ماه سال گذشته بود که ولی الله سیف رئیس کل پیشین بانک مرکزی طی صحبت هایی از صورت های مالی یک بانک گفت که گویا در آن دستکاری هایی صورت گرفته بود. او گفت: یک بانک ۱۰ هزار میلیارد تومان سود نشان داده بود که با اعمال شرط گزارش حسابرسی تبدیل به ۲۰ هزار میلیارد زیان می‌شد. یکی از وزرای دولت قبل، حسن روحانی را از سقوط شاخص بورس ترساند و رئیس جمهور سابق نگذاشت بانک مورد حسابرسی درست قرار بگیرد!  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IsV

دیگر خبرها

  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند