Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بیان کرد: در پی تماس‌های متعدد از سوی دو کوهنورد، مبنی بر گرفتار شدن در ارتفاعات دراک، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز گروه نیرو‌های امداد و نجات کوهستان ایستگاه ۲۲ را ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه صبح جمعه اول مرداد به ارتفاعات یاد شده اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیروهای نجات کوهستان پس از مدتی جست و جو یک پسر ۱۸ ساله و یک مرد ۶۰ ساله را که به دلیل ناآشنا بودن به مسیر و نداشتن پوشش مناسب کوهستان در میان صخره‌های سنگی گرفتار شده و به دلیل ضعف جسمی قادر به حرکت نبودند را پیدا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز عنوان کرد: نجات گران کوهستان با تجهیزات خود هر دو کوهنورد را تا مکان امن هدایت و از آنجا به پایین انتقال دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز نجات دو کوهنورد ارتفاعات دراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرحله دوم مانور لحظه صفر امداد و نجات در کوهستان با حضور ۱۰ نفر از نجاتگران تیم واکنش سریع معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی باسناریو سقوط و گیر افتادن مردی ۶۰ ساله در صخره‌های ارتفاعات بز سینا در ۵۴ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و واقع در دهستان مرگور با ارتفاعی بالغ بر ۳۴۸۰ متر انجام شد.

وی افزود:برگزاری مانور‌های لحظه صفر و کارگاه‌های توان افزایی باعث افزایش مهارت نیرو‌های امدادی، افزایش آگاهی، مقابله و ارزیابی در حوادث می‌شود.

دیگر خبرها

  • نجات بانو یزدی در ارتفاعات دره گاهان تفت
  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی