Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@05:23:51 GMT

تعریف عجیب رسانه لهستانی از سعید معروف!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۹۳۰۵

تعریف عجیب رسانه لهستانی از سعید معروف!

یک رسانه لهستانی در آستانه دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در المپیک توکیو به شکلی عجیب به تمجید از کاپیتان تیم ایران پرداخته است.

به گزارش ایمنا، یک سایت ورزشی لهستانی در آستانه دیدار دو تیم ایران و لهستان در مسابقات والیبال بازی‌های المپیک به بررسی حساسیت‌های این بازی با تمرکز روی نقش سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است:

«او خبرنگاران لهستانی را می‌ترساند، به حریف بی‌احترامی می‌کند، با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند، ولی در عین حال، یک والیبالیست برجسته است که به اندازه سیاستمداران رده بالا در کشورش، اهمیت دارد. سعید معروف رهبر تیم ملی والیبال ایران به همراه یارانش روز شنبه با تیم ملی لهستان دیدار خواهد کرد.

تیم لهستان ۲ بر صفر از ایران پیش بود که ست‌های سوم و چهارم را واگذار کرد. لهستان در ست پنجم ۱۸ بر ۱۶ برنده شد، ولی بازیکنان پس از پایان بازی در زیر تور با هم درگیری لفظی پیدا کردند. این درگیری، اولین برخورد آنها و آخرین آن هم نخواهد نبود. بازیکنان ایران، نحوه شادی کوبیاک و کورک را نپسندیدند که در رأس آنها سعید معروف بود. این، خلاصه‌ای از گزارش بازی دو تیم در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود.

جدال دو تیم به نشست خبری هم کشیده شد. خبرنگار ایرانی از معروف پرسید که چرا لهستانی‌ها از آنها بدشان می‌آید؟ معروف گفت که نظری در این مورد ندارد. کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان ناگهان وارد بحث شد و گفت: ما از ایرانی‌ها بدمان نمی‌آید، ما واقعاً عاشق آنها هستیم. ما علاقه خود را به طرف مقابل به این شکل (مشاجره درون زمین) نشان می‌دهیم!

تعدادی از خبرنگاران لهستانی پس از شنیدن حرف‌های کوبیاک، شروع به خندیدن کردند و معروف با لحنی جدی پاسخ داد: چیزی برای خندیدن نیست. جوک نگویید. شما همیشه شوخی می‌کنید. وقتی معروف، نشست خبری را ترک کرد رو به دو خبرنگار لهستانی گفت: بعد از بازی‌ها شما را می‌بینم.

سعید معروف براساس عقیده کارشناسان، یکی از بهترین پاسورهای جهان به حساب می‌آید، ولی سر و کار داشتن با او سخت است. قبل از شیوع کرونا آندره‌آ آناستازی مربی شاخص ایتالیایی قصد داشت معروف را در تیمش یعنی «وروا» لهستان به کار بگیرد، اما کرونا مانع این انتقال شد. خیلی‌ها اضافه شدن پاسور ایرانی به تیم لهستانی را خریدی بسیار خود و مفید برای این تیم می‌دانستند، ولی مشکل بزرگ در برخورد آناستازی با معروف، شخصیت این بازیکن بود.

وویچخ ماروژک داور لهستانی که قضاوت یکی از دیدارهای ایران مقابل آرژانتین را بر عهده داشت در مورد تقابل با معروف می‌گوید: ایران بازی را خوب شروع کرد ولی بازیکنان این تیم در برخی لحظات، عملکرد خوبی نداشتند. معروف در این لحظه شروع به تحریک ماتیاس سانچس بازیکن جوان آرژانتین کرد و حتی علامت زشتی هم به او نشان داد. من هم به این کار او عکس‌العمل نشان دادم.

ایگور کولاکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مورد سعید معروف می‌گوید: نابغه، رهبر و مقتدر، صفاتی است که افراد مرتبط با والیبال در ایران در مورد سعید معروف به کار می‌برند. رئیس فدراسیون، سرمربی و کاپیتان تیم ملی، افراد مورد احترام در والیبال به ترتیب مقام هستند، اما معروف بیشتر از کاپیتان تیم ملی در ایران است. او یک مرد استثنایی است. سعید، کمک زیادی به من در ایجاد ارتباط بین بازیکنان و کادر فنی کرد.

کولاکوویچ ادامه می‌دهد: من به تصمیم او برای صحبت نکردن با رسانه‌ها هم احترام می‌گذارم و آن را درک می‌کنم، چون برای من هم چنین اتفاقاتی افتاده است. برخی خبرنگاران ایرانی دوست دارند چیزی که می‌خواهند را منتشر کنند نه چیزی را که می‌شنوند.

مربی اهل مونته نگرو یادآور می‌شود: یک بازی مقابل آمریکا را به یاد می‌آورم که ۲ بر صفر در ست شماری عقب افتادیم. در ست سوم هم از حریف عقب بودیم. معروف شروع به فریاد زدن بر سر هم‌تیمی‌هایش کرد و ما بازی را ۳ بر ۲ بردیم.

زندگی غیر ورزشی سعید معروف یک راز در ایران است. تنها چیزهایی که می‌توان گفت، علاقه او به پلی‌استیشن و طرفداری بارسلونا و راجر فدرر است.

منبع: تسنیم

کد خبر 509245

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید معروف المپیک المپیک توکیو تیم ملی والیبال کمیته ملی المپیک المپیک 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کاپیتان تیم ملی سعید معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!

تیمهای گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو 2024 صعود کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرونده مرحله مقدماتی رقابت‌‌های جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ با مشخص شدن چهره سه تیم نهایی صعودکننده از بازی‌های پلی‌‌‌آف بسته شد.

فینال بازی‌های پلی‌آف صعود به یورو 2024، بامداد امروز برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های ملی گرجستان، اوکراین و لهستان موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها شدند.

در نخستین بازی از مسیر C پلی‌آف، در ورزشگاه بوریس پایچادزه دینامو آره‌نای شهر تفلیس، تیم ملی گرجستان میزبان یونان بود که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 گرجستان به پایان رسید تا این تیم به 21 تیمی که پیش از این به‌صورت مستقیم به یورو 2024 صعود کرده بودند، ملحق شود. گرجستان در مرحله گروهی یورو 2024، در گروه F قرار گرفت جایی که باید با تیم‌‌های ملی ترکیه، پرتغال و جمهوری چک رقابت کند.

در بازی دوم و از مسیر B پلی‌آف، تیم ملی اوکراین که به‌عنوان میزبان در خاک لهستان از ایسلند پذیرایی می‌کرد، موفق شد میهمانش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد. در این بازی ایسلند با گلزنی آلبرت گودموندسون در دقیقه 30 پیش افتاد، اما گل‌های ویکتور سیانکوف در دقیقه 54 و میخایلو مودریک در دقیقه 84 ورق را به سود اوکراین برگرداند تا این تیم بیست‌‌و‌سومین صعودکننده به مرحله نهایی یورو 2024 باشد. تیم ملی اوکراین، در مرحله گروهی یورو 2024 در گروه E قرار گرفت، ‌گروهی که بلژیک، اسلواکی و رومانی در آن حضور دارند.

در آخرین بازی و از مسیر A پلی‌آف، در ورزشگاه کاردیف شهر ولز، نبرد تیم‌های ملی ولز و لهستان پس از 120 دقیقه وقت‌های عادی و اضافه هیچ گلی دربر نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا این تیم ملی لهستان بود که با نتیجه 5 بر 4 بر میزبان خود غلبه کرد (به لطف مهار پنجمین و آخرین ضربه ولزی‌ها توسط وویچخ شزنی) و به‌عنوان بیست‌و‌چهارمین و آخرین تیم راهی یورو 2024 شد. لهستان در گروه D‌ یورو 2024 با تیم‌های ملی هلند، اتریش و فرانسه رقابت خواهد کرد.

رقابت‌های یورو 2024 از 25 خرداد سال جاری به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعابیر عجیب حدادعادل در تعریف از نوه‌هایش
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • فرآیند پخت دو غذای محبوب و عجیب ژاپنی با کلاغ و مار توسط آشپز معروف (فیلم)
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد