Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حاج«سید احمد قریشی» یادگار هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و از مدافعان حرم آل الله در سوریه پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفته و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید سرافراز صبح روز یکشنبه ۳مردادماه از ساعت۰۹:۳۰ به صورت خودرویی از میدان شهدا به سمت خیابان شهید بهشتی، کوچه شهید قریشی ها و در نهایت به سمت امام زاده محمد علیه السلام تشییع و در گلزار شهدای این امام زاده در کنار پدر و برادر شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است حاج« سید احمد قریشی» مجاهد فی سبیل الله، جانباز سرافراز دوران جنگ تحمیلی، از مدافعان حرم آل الله در سوریه، مسئول تبلیغات لشکر ۱۰ حضرت سید الشهداء(ع) درعملیات‌های عاشورای ۳ و والفجر۸،  فرزند شهید سید کمال و برادر شهید سید محمد و پسرعموی چهار برادر شهید قریشی، پس از سال‌ها مجاهدت به‌ علت جراحات وارده در دوران دفاع مقدس در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جنگ جانباز شهید جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهید والامقام «کرم نارویی» و شهید معزز «ابراهیم شهرکی نسب» دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • عزم فلسطینیان برای احیای اردوگاه یرموک
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت