Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان ایران گفت: امید زیادی به کسب مدال بوکسورهای ملی‌پوش در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیایی امارات دارم. - اخبار استانها -

سیدمهدی ابراهیمی، مربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  به جزئیات برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی بوکس کشور در تهران پرداخت و اظهار داشت: در این مرحله از اردوی آمادگی تیم‌های ملی بوکس نوجوانان و جوانان که از روز گذشته در باشگاه انقلاب تهران آغاز شده تا 20 مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله از اردوی آمادگی 26 بوکسور از سراسر کشور حضور داشته که 4 نفر از آنان از ورزشکاران استان کردستان هستند.

رئیس هیئت بوکس استان کردستان گفت: در دور اول اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در بیجار 340 نفر حضور و 150 تا 160 بازی برگزار و 42 نفر به دور دوم در لرستان دعوت شدند که 7 نفر از آنان کردستانی بودند.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور 16 نفر حذف و 26 نفر به آخرین اردوی آمادگی تهران دعوت شده‌اند، اعلام کرد: «آریان ساعدپناه از سنندج، میلاد فلاحی و آرمین رستمی از مریوان و امیرعباس کبودوند از بیجار» 4 بوکسور  کردستانی حاضر در این اردو هستند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: 20 نفر از بوکسورهای ملی‌پوش کشورمان (10 نفر در رده سنی نوجوانان و 10 نفر در رده سنی جوانان) اواخر مردادماه به مسابقات آسیایی امارات اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه امید زیادی برای کسب مدال بوکس در مسابقات آسیایی امارات دارم، اظهار کرد: براساس میزان آمادگی و پیش‌بینی‌های انجام شده، از 4 ورزشکار کردستانی دومدال کسب خواهیم کرد.

المپیک 2020 توکیو| قرعه سخت بوکسورهای ایرانالمپیک 2020 توکیو| رژه کاروان ایران با 5 مربی، 18 ورزشکار و لباس رسمی/ حضور بسکتبال و بوکس قطعی شد

مربی تیم نوجوانان و جوانان بوکس کشور با بیان اینکه اوزان مسابقات بوکس اخیراً تغییر پیدا کرده است، یادآور شد: میلاد فلاحی در وزن 57 کیلوگرم نوجوانان عضو تیم ملی از کردستان، سابقه حضور در مسابقات آسیایی 2018 نونهالان کویت و دارنده 4 مدال طلای ایران را داشته و آریان ساعدپناه نیز در وزن بین 81 تا 91 کیلوگرم جوانان اردونشین و توانایی مبارزه در دو ورزن بالاتر از خود را دارد و «آرمین رستمی 69 کیلوگرم جوانان و امیر عباس کبودوند 60 یا 63 کیلوگرم نوجوانان نیز بازی‌های خوبی داشته و امیدواریم برای اعزام به مسابقات آسیایی فیکس شوند.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی نوجوانان و جوانان مسابقات آسیایی آسیایی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

 سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی