Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:49:38 GMT

وام ۱۰۰ میلیونی به زنان سرپرست خانوار و معلول

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۱۵۳

وام ۱۰۰ میلیونی به زنان سرپرست خانوار و معلول

به گزارش تابناک، فاطمه عباسی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: درخصوص پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بهزیستی به ازای ایجاد هر شغل ویژه زنان سرپرست خانوار، گفت: تاکنون برای اشتغال زنان، وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شده است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان سازمان بهزیستی با اولویت زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است، افزود: این وام برای گروههای هدف سازمان با اولویت زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است، البته ابلاغیه آن هنوز ارسال نشده و برای اجرایی شدن باید از سوی بانک مرکزی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان اینکه برای پرداخت این وام با ۱۶ بانک عامل تفاهم‌نامه نوشته شده است، درباره نحوه پرداخت آن اینطور توضیح داد: این وام با ارائه مدرک شغلی یا فنی و حرفه‌ای و مجوز کسب و کار به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.


مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۲۴۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارد، یادآور شد: این وام هم به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برای راه‌اندازی اشتغال پرداخت می‌شود و هم به کارفرمایی که بتواند برای زنان سرپرست خانوار یا گروه‌های هدف سازمان شغل ایجاد کند، پرداخت می‌شود.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا این وام فقط مشمول زنان سرپرست خانوار می‌شود؟ گفت: در لایحه بودجه زنان سرپرست خانوار در اولویت هستند، اما برای همه گروه‌های زنان سرپرست خانوار، زنان آسیب دیده، معلولان و... است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان وام صد میلیونی لایحه بودجه 1400 عباسی بحران آب المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند