Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید سید «احمد قریشی» در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به جمع یاران شهید مدافع حرم خود پیوست.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سپاه البرز، شهید سید احمد قریشی، یکی دیگر از شهدای مدافع حرم در دفاع از اسلام و امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به جمع هم‌رزمان شهید مدافع حرم خود پیوست. 

شهید قریشی از فرماندهان لشکر فاطمیون در سوریه از اعضای خانواده شهیدان قریشی که شش شهید را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سید احمد قریشی اهل روستای برقان از توابع شهرستان کرج، فرزند شهید سید کمال قریشی، برادر شهید سید محمود قریشی و پسرعموی چهار برادر شهیدان قریشی، از فرماندهان سابق ستاد بسیج کرج و از مسئولان سابق سپاه تهران بود و در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با دشمن بعثی جنگید.

مراسم تشیع شهید مدافع حرم سید احمد قریشی  فردا یکشنبه ۳ مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از محل میدان شهدا به سمت امامزاده محمد (ع) بصورت خودرویی برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید: مدعیان حقوق بشر پاسخ دهند چرا گروهک نفاق را از لیست گروهک‌های تروریستی خارج کردند سردار عبداللهی: بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی سیار در بندرعباس برپا می‌شود افتتاح بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی تنفسی دائمی در زاهدان نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج: گروهک تروریستی نفاق روسیاه تاریخ است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید سید احمد قریشی سپاه شهدای مدافعحرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه مدافع حرم شهید سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی