Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:38:45 GMT

حاج سید احمد قریشی شهید شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۴۷۰

حاج سید احمد قریشی شهید شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حاج سید احمد قریشی، یادگار هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و از مدافعان حرم آل الله در سوریه پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفته و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید سرافراز صبح روز یکشنبه ۳ مردادماه از ساعت ۰۹:۳۰ به صورت خودرویی از میدان شهدا به سمت خیابان شهید بهشتی، کوچه شهید قریشی‌ها و در نهایت به سمت امام زاده محمد علیه السلام تشییع و در گلزار شهدای این امام زاده در کنار پدر و برادر شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد قریشی، مجاهد فی سبیل الله، جانباز سرافراز دوران جنگ تحمیلی، از مدافعان حرم آل الله در سوریه، مسئول تبلیغات لشکر ۱۰ حضرت سید الشهداء (ع) درعملیات‌های عاشورای ۳ و والفجر۸، فرزند شهید سید کمال و برادر شهید سید محمد و پسرعموی چهار برادر شهید قریشی بود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه ۳۱  فروردین ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه؛  حجت الاسلام فیاضی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی