Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:44:00 GMT

پیشرفت ۷۰ درصدی آزادراه رشت-قزوین

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۵۹۵

پیشرفت ۷۰ درصدی آزادراه رشت-قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزادراه رشت-قزوین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این آزادراه به یکی از گره‌های ترافیکی کشور تبدیل‌شده است، اظهار کرد: در چند سال اخیر تلاش‌های بسیار زیادی در راستای بهره‌برداری از هشت کیلومتر آزادراه رشت قزوین انجام‌شده است زیرا همواره مسافران برای ورود به گیلان باید چندین سال در ترافیک منتظر می‌ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احداث تونل در آزادراه رشت-قزوین بیان کرد: از ۸.۳ کیلومتر این آزادراه جیزی در حدود پنج کیلومتر را پل و تونل تشکیل داده و تمام تلاش ما این بود تا کمترین آسیب به محیط‌زیست وارد شود.

وزیر راه و شهرسازی اقدامات انجام‌شده در خصوص افتتاح پروژه آزادراه رشت-قزوین را مناسب دانست و افزود: برای افتتاح این پروژه تمامی دستگاه‌ها و نهادها نهایت تلاش و همت خود را به خرج دادند.

اسلامی از پیشرفت ۷۰ درصدی هشت کیلومتر آزادراه رشت_قزوین خبر داد و گفت: زندگی مردم آن خطه از گیلان وابسته به رودخانه بوده و با تلاش‌های صورت گرفته در خصوص احداث پل و تونل اقدامات لازم برای تکمیل این آزادراه در دستور کار در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه هشت کیلومتر آزادراه رشت_قزوین دارای اهمیت بسیار زیادی است، تصریح کرد: برای افتتاح این پروژه زمان‌بندی ۲۷ ماهه تعیین‌شده و به‌مانند دیگر پروژه‌ها دارای اهمیت است و تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی آزادراه رشت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین