Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:18:36 GMT

سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر راه در فارس احداث شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۰۷۳۱

سه هزار و ۲۸۰ کیلومتر راه در فارس احداث شد

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس،شنبه خود به نقل از جعفر زاهدی افزود: طی مدت مذکور ۷۰۷ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده که این بزرگراه‌ها شامل قسمتی از بزرگراه شیراز- فسا - داراب، بزرگراه شیراز – جهرم - لار، بزرگراه مرودشت - درودزن و همچنین بخشی از بزرگراه شیراز فیروز آباد – جم ، محور قدیم فسا – داراب و بخشی از محور بزرگراه فسا – استهبان – نی ریز – کرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۴۸۰ کیلومتر راه اصلی نیز در این استان طی هشت سال گذشته احداث و بهره‌برداری شده که مهمترین پروژه‌های راه اصلی هم شامل محور فیروزآباد- فراشبند-کازرون، محور فیروزآباد - قیر و کارزین، محور سورمق – اقلید – یاسوج، محور فسا- جهرم- قیر و کارزین، محور دولت آباد – زرین دشت ، محور ارسنجان – کره‌ای – مزایجان  و محور داراب – ایج – استهبان است.
او اظهار داشت: همچنین طی هشت سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز در استان فارس احداث و بهسازی شده و علاوه بر آن ۱۳ تقاطع غیر همسطح نیز در نقاط مختلف استان ساخته شده است.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی شیراز دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: صبح پنجشنبه در پی تماس شهروندان با اورژانس داراب و اعلام این خبر که یک کودک ۱۰ ساله به نام محمد عباسی در لایزنگان داراب در جریان بارش شدید باران و آب گرفتگی این منطقه گرفتار و غرق شده است فوراً یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام می‌شود.

رئیس اورژانس فارس افزود: متأسفانه عملیات درمان، احیا و نجات وی حین انتقال به درمانگاه رستاق داراب نیز بدون پاسخ می‌ماند و کودک غرق شده پیش از هرگونه اقدامی فوت می‌کند.

روستای لایزنگان یکی از روستاهای زیبای استان فارس و از جاذبه‌های گردشگری داراب است که در فاصله ۷۵ کیلومتری از این شهر قرار دارد. ‌

کد خبر 6082054

دیگر خبرها

  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر