Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، سه هزار میلیارد تومان برای اشتغال گروه‌های هدف سازمان بهزیستی با اولویت زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، فاطمه عباسی، در خصوص پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بهزیستی به ازای ایجاد هر شغل ویژه زنان سرپرست خانوار، گفت: تاکنون برای اشتغال زنان، وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، سه هزار میلیارد تومان برای اشتغال نیازمندان سازمان بهزیستی با اولویت زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است، افزود: این وام برای گروه‌های هدف سازمان با اولویت زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است، البته ابلاغیه آن هنوز ارسال نشده و برای اجرایی شدن باید از سوی بانک مرکزی ارسال شود.

عباسی با بیان اینکه برای پرداخت این وام با ۱۶ بانک عامل تفاهم‌نامه نوشته شده است، درباره نحوه پرداخت آن این طور، افزود: این وام با ارائه مدرک شغلی یا فنی و حرفه‌ای و مجوز کسب و کار به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۲۴۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارد، افزود: این وام هم به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برای راه‌اندازی اشتغال پرداخت می‌شود و هم به کارفرمایی که بتواند برای زنان سرپرست خانوار یا گروه‌های هدف سازمان شغل ایجاد کند، پرداخت می‌شود.

عباسی به ایسنا گفت: در لایحه بودجه زنان سرپرست خانوار در اولویت هستند، اما برای همه گروه‌های زنان سرپرست خانوار، زنان آسیب دیده، معلولان و… است.

منبع: ایسنا

کد خبر 509311

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار و معلول وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار لایحه بودجه زنان سرپرست خانوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زنان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان

قلندرعباد، سرپرست وزارت صحت‌عامه طالبان با ژاو شینگ، سفیر چین و رئیس اداره یونسیف جداگانه در دفتر کارش دیدار کرد.

در این دیدار طرفین درباره بازسازی شفاخانه جمهوریت، ظرفیت سازی داکتران افغان، سرمایه گذاری در بخش صحی، کنترل بیماری های کرونا و فلج اطفال و هماهنگی بهتر بین دو کشور بحث و گفت وگو کردند.

سرپرست وزارت صحت‌عامه برهمکاری کشور چین در زمینه بازسازی و ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی در افغانستان تاکید نموده افزود: ما در سکتور صحی افغانستان نیروی انسانی زیادی داریم و لازم است تا ظرفیت های آنان افزایش یابد.

سفیر چین همچنین همکاری دوجانبه میان دو کشور را ضروری خوانده از ادامه همکاری های کشورش با سکتور صحی افغانستان اطمینان داد.

همچنین دکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت با تاج الدین اویلا رئیس جدید اداری سازمان یونیسف در دفتر کارش دیدار کرد.

طرفین در این دیدار پیرامون همکاری های مشترک در عرصه صحت گفت وگو کردند.

عباد در این دیدار گفت: ما می خواهیم خدمات صحی معیاری و باکیفت را بدون تبعیض در تمام نقاط افغانستان برای مردم ارائه کنیم .

مسئول اداری جدید سازمان صحی جهان از همکاری های این سازمان در بخش صحت با افغانستان وعده سپرد.

سازمان یونیسف ازچندین دهه به این طرف در افغانستان فعال بوده و در بخش صحت و آموزش با مردم این کشور همکاری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان