Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:11:42 GMT

قیمت جدید نان در البرز هنوز ابلاغ نشده است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۱۵۱۰

قیمت جدید نان در البرز هنوز ابلاغ نشده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بهروز حصاری  در پاسخ به اینکه آیا متناسب با پایتخت نان در البرز هم گران می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نان قوت غالب مردم و کالایی استراتژیک است،  گران شدن آن نیازمند تایید مراجع ذی صلاح است.

وی ادامه داد: در البرز آنالیزهایی در خصوص قیمت جدید نان صورت گرفته و در کارگروهی به ریاست معاون اقتصادی استاندار در حال بررسی است، ولی تا به امروز هیچ ابلاغی مبنی بر گران شدن آن صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: ما هم قبول داریم که طی دو سال گذشته هزینه‌های سربار واحدهای نانوایی به میزان قابل توجهی افزایش داشته ولی قیمت نان ثابت مانده و تغییری نکرده است .

حصاری تاکید کرد: تا این لحظه نرخ جدیدی برای قیمت نان در البرز اعلام نشده و اگر واحدی نان را گران می‌فروشد تخلف محسوب می‌شود.

رییس اتاق اصناف البرز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها ۹ صنف در استان اجازه فعالیت دارند، گفت: تا فردا عصر تنها صنوف ضروری از جمله نانوایی‌ها، لبنیاتی فروشی‌ها، خواربار فروشی و سوپرمارکت‌ها اجازه فعالیت دارند و مابقی صنوف باید تعطیل باشند.

وی اضافه کرد: تا اطلاع ثانوی رستوران‌ها تنها اجازه فعالیت به صورت بیرون بر دارند و تالارهای پذیرایی هم که بسته هستند.

این مسئول اضافه کرد: طی دو سال گذشته واحدهای صنفی آسیب زیادی دیدند و متاسفانه دولت هم کوچکترین قدمی برای حمایت از آنها هم برنداشته است.

حصاری توضیح داد: اصناف در حال حاضر دچار سرخوردگی شده‌اند چون حمایتی از آنها در سخت‌ترین روزهای دو سال گذشته صورت نگرفته است.

وی افزود: به عنوان مثال طی چند روز گذشته بانک‌ها تعطیل شدند ولی از دوشنبه صبح که تعطیلات تمام شود، چک صنوف باید پاس شود در حالی که با تغییر رنگ بندی استان فروش اغلب آنها به شدت کاهش یافته است.

رییس اتاق اصناف ادامه داد: وقتی دولت هم در این شرایط حتی در گرفتن مالیات وضعیت صنوف را لحاظ نمی‌کند باید حق بدهیم که کسبه مثل موج‌های اول همکاری لازم را نداشته باشند.

وی گفت: حفظ سلامت جامعه دغدغه صنوف هم هست ولی نباید فراموش کنیم کاسبان هم باید بتوانند معیشت خانواده خود را تامین کنند و وقتی حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد شرایط فعلی پیش می آید.

پربیننده ترین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم