Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، از ساعت 14 امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم علی احمدی وفا  در دور اول با نتیجه 5 بر صفر از سد لونت فیگ از مجارستان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نیکیتا دمنتیف از اوکراین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 51 کیلوگرم ابوالفضل شهرکی نیا در دور اول مقابل کادین ویلیامز از آمریکا با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن60 کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف عبداله سلیم اف از روسیه می رود.

در وزن 71 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر نورل دویشونبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله به مصاف عرفان میرزویف از اوکراین می رود.

در وزن 92 کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 13 بر 4 مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن علی احمدی روسیه قرقیزستان گرجستان بلاروس کشتی کشتی مرحله یک چهارم نهایی دور اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیشب رضا رضایی قطر پاسور و میلوش آرسنوسکی پاسور شهداب یزد نتوانستند نمایش‌های درخشان خود را در مسابقه اول برابر شهرداری ارومیه تکرار کنند و عملکرد ضعیفی داشتند.

میلوش آرسنوسکی که از ست اول در ترکیب اصلی قرار داشت خیلی زود جای خود را به ایلشن داوودی‌پور داد و در مواقعی که دوباره وارد زمین شد نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد.

رضا رضایی که در پست قطر پاسور توپ می زند و در بازی اول با آبشارهایش تحسین همگان را بر انگیخته بود، در بازی دیشب افت محسوسی داشت و بارها توسط مدافعین شهرداری ارومیه دفاع شد تا محمدرضا تندروان چاره‌ای جز تعویض او و جایگزینی رادوسلاو پاراپانوف نداشته باشد.

باید دید این دو بازیکن می توانند با ریکاوری خود را برای بازی روز جمعه آماده کنند یا باز هم توسط آنالیزورهای شهرداری ارومیه به خوبی آنالیز خواهند شد و بلزیکنان ارومیه اجازه عرض اندام به آنها نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع حوادث جوی/ ۵۷ نفر نجات یافتند