Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 ۱۴۰۰/۵/۲

 

جریمه سفر در ممنوعیت کرونایی را 10 برابر کنید و البته این خودخواه ها را هم برگردانید و اگر اصرار کردند جریمه بیشتر .

 

من خانه ام را خالی نگه داشتم ولی اجاره نمی دهم با این قانون دولت که اختیار مالم را نداشته باشم برای چه بدهم مستاجر.

 

مصوبه ستاد كرونا روابط موجر و مستاجر را بهم ريخته و خلاف اصل قانون اساسي است. مستاجران از شرايط پيش امده سواستفاده كرده، موجب افزايش پرونده هاي تشكيلي در شوراهاي حل اختلاف شده و بعلاوه هيچ دليل منطقي وجود ندارد كه وظيفه دولت را در تامين مسكن، مردم بعهده گيرند

 

با سلام خدمت سردبیر محترم الف در یکی از پیام ها نوشته شده که زیاده خواهی سردفتران هزینه های گزاف نقل و انتقال خودرو را بر مردم تحمیل کرده بهتر است برای روشنگری بهتر انعکاس دهید که دفتر اسناد طی مصوبات قانونی دریافت کننده حقوق دولتی نظیر حق الثبت ، افزایش نیم درصد ، مالیات نقل و انتقال ، مالیات ارزش افزوده هستند ( کافیست برای اثبات این امر به قسمت هزینه ه سند خودرو خود با دقت نگاه کنید )و درصدی از بهایی که در دفاتر پرداخت میشود تحت عنوان حق التحریر پس از کسر چهل درصد برای سردفتران باقی می ماند که باید از این مبلغ حقوق قانون کار و بیمه کارمندان ، اجاره و اقلام مصرفی و... را پرداخت نماید . اگر این مخاطب گرامی فکر میکنند که با حذف سند خودرو در دفاتر هزینه انتقال این نوع سند کم خواهد شد باید گفت خیر  در اینصورت فقط وصول کننده حقوق دولتی تغییر خواهد کرد و این هزینه ها را باید جای دیگر پرداخت کنید بماند تبعات حقوقی که مجال گفتن نیست

 

یک سال است اب ساکنین خیابان تهران  منجمله خانه ما که در البرز ۱۳ قایمشهر است از ساعت ۱۲ تا ۶ صبح قطع میشود و هیچکس پاسخگو نیست، چرا داریم به مردم یاد می دهیم برای گرفتن حق خود به کف خیابان بیایند و وقتی امدند و تنش ایجاد شد و هزینه های کلان پرداخت شد مشکل را رفع کنیم

 

با عرض درود بر مرزبانان ایران و سایر قوای نظامی.خواهشمندم استحکامات مرزی با افغانستان را تقویت کنند تا شاهد سیل مهاجران نباشیم.

 

مرداد ماه هم رسید و خبری از پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین و رقم دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی نشد.حتی در سایت تامین اجتماعی هم در احکام بازنشستگی رقمی که قید شده با پرداختی فروردین نمیخواند و در همان سایت در بخش فیش مستمری بگیران در ماه فروردین نوشته شده چیزی برای مشاهده نیست.جناب سالاری حداقل بفرمایید که ان مابه التفاوت پرداخت نمیشود تا اینقدر منتظر نمانیم.

 

باسلام اقای اژه ای صحبت های دلگرم کننده ای بیان کردن در این چندروز اخیر. مشکل عمومی وجود داره و اونم اینه که برای احقاق حق خودمون باید بریم شهری که خوانده پرونده اونجا در سنا ثبت کرده .  من با اقایی در یزد  شراکت کردم که  ایشون اصالتا اهل خوزستان هستند. حالا من از ایشون شاکی هستم اما باید بارها و بارها اونم تو شرایط کرونایی برم اهواز. ایشونم خونشون دو تا کوچه اونطرف تره. متاسفانه همیشه اینجوریه که مال باخته بیشتر باید هزینه بکنه و بیشتر باید دوندگی کنه. توروخدا قانون رو اصلاح کنید.

 

سلام.نمیدانم کار رایتل رو چه باید نام گذاشت؟وقتی توی گوشی مبلغ کمی شارژ باشه پیش از اتمام بسته های اینترنتی چندبار یاداوری میکنه ک از بسته شما فلان مقدار مانده.تا اتمام بسته یا انقضای مهلت استفاده چندین مرتبه پیام میده.ولی حالا اگه مثلا صد تومن شارژ داشته باشی و بسته اینترنت شما تمام بشه بدون هیچ پیام و هشداری نرخ آزاد رو اعمال میکنه و ی وقت میبینی همه موجودی شمارو خورده.و شما بیخبر از اتمام بسته ...... اخیرا ۶۵ هزار تومن منو بهمین شیوه خورد و هنگامی پیام داد ک از موجودی من هزار تومان مانده بود.تجربه ای ک بعدا متوجه شدم دیگرانی هم داشته اند.کافیه هر مشترک رو یکبار اینجور

 

سلام پیشنهاد میشود شهرداریها , همچنان که طرح تفکیک زباله خشک و تر را اجرا میکند , برای جمع اوری پوست میوه ها خصوصا هندوانه و خربزه و طالبی , که میتواند خوراک دام باشد ( در این اوضاع وانفسای خوراک دام ) تدبیری بیندیشد . مثلا کنار میوه فروشی ها سطلهای بزرگ جمع اوری پوست میوه ها قرار دهد و به جای سوزاندن یا دفن کردن , به دامداریها تحویل دهد . ( رایگان )

منبع: الف

کلیدواژه: خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، نتوانند به حج مشرف شوند.

به گزارش مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد، ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است، اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

وی فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها تاکید کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم