Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:55:34 GMT

دل شیر سعید معروف روی امتیاز 20!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۳۸۴۴

دل شیر سعید معروف روی امتیاز 20!(عکس)

سعید معروف عملکرد بسیار خوبی در مصاف با لهستان داشت و مرد کلیدی بازی در ست پنجم بود.

به گزارش "ورزش سه"، اولین مصاف ورزش های تیمی در المپیک 2020 توکیو برای ورزش ایران بسیار نفس گیر دنبال شد و در شرایطی که بازی در ست پنجم بسیار جذاب و نزدیک دنبال می شد، درنهایت این شاگردان آلکنو بودند که با پیروزی 3 بر 2 زمین مسابقه را ترک کردند تا به یک برد دلچسب در اولین بازی المپیک مقابل لهستان دست یافته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


اما این پیروزی به دست نمی آید اگر در کنار بازیکنان جوانی نظیر میثم صالحی، میلاد عبادی پور و ... که در بازی با لهستان درخشیدند، ستاره ای همچون سعید معروف حضور نداشت. شماره 4 تمام نشدنی والیبال ایران که یکی از بهترین بازیکنان جهان نیز به شمار می رود، در افتتاحیه المپیک 2020 برای والیبال ایران روزی درخشان را تجربه کرد. او که برخلاف بازی های آخر تیم ملی در لیگ ملت ها به طور کامل در زمین مسابقه حضور داشت، اوج اعتماد به نفس و توانایی خود را در ست پنجم به نمایش گذاشت؛ جایی که حتی یکبار با پاس زیبایی که برای میلاد عبادی در منطقه 3 بازی فراهم کرد، موجب تمجید آلکنو از او شد و این مربی با به آغوش کشیدنش و لبخندی که داشت، نشان داد که این پاس کاپیتان تیمش چقدر غیرقابل پیش بینی بوده است.

 

 

 

 

 

 


امتیاز بازی 19 ، 20 به سود لهستان دنبال می شد و بازیکنان لهستان توانسته بودند توپ را با موفقیت در زمین ایران قرار دهند، اما همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سعید معروف که بازیکن را برای دادن پاس در موقعیت مناسب پیدا نمی کرد، خودش با خونسردی و اعتماد به نفس کامل، اقدام به زدن جای خالی کرد و اینطور که می بینید 5 بازیکن تیم لهستان را به هم ریخت و امتیاز 20 را برای ایران به ارمغان آورد تا دوباره همه چیز از سر گرفته شود.

 


به طور قطع به یقین این اوج عملکرد کاپیتان تیم المپیک والیبال ایران نبود و او در جریان هر بازی، بارها پاس هایی اینچنینی که بازیکنان و مربیان تیم خودی و حریف را شوکه می کند، ارسال کرده است. در واقع اوج عملکرد معروف در این پیروزی درخشان چند ثانیه بعد رخ داد؛ جایی که ایران عقب افتاده بود و اگر لهستان یک امتیاز دیگر می گرفت، بازی به سود تیم حریف تمام می شد.

 


این قابی از تشکر بازیکنان تیم ملی والیبال پس از نمایش درخشان کاپیتانشان در ست پنجم است که توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه در سالن محل برگزاری این مسابقه در توکیو ثبت شده است

 

توپ به زمین ایران برگشته بود و یک ضرب دیگر در اختیار داشتیم که شاهکار شماره 4 والیبال ایران و استفاده از یک جای خالی، ایران را به امتیاز 20 رساند و ملی پوشان به این مسابقه بازگشتند و در ادامه شاهد پیروزی ملی پوشان در اولین گام بودیم؛ به جرات می توان گفت ایران در این مسابقه بازی را واگذار کرده بود، ولی اعتماد به نفس بالای معروف و هوشمندی این ستاره والیبال جهان، بار دیگر فرصت پیروزی را به اردوی ایران بازگرداند تا در ادامه این ما باشیم که برنده ماراتن نفس گیر والیبال در دومین روز رقابت های المپیک 2020 توکیو لقب گرفتیم.

 

والیبال میرسعید معروف تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو والیبال ایران سعید معروف ست پنجم المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد