Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت انتقام شکست تیم ملی در المپیک لندن را از لهستان گرفتیم.

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک 2020 توکیو به مصاف لهستان رفت و به برتری 3 بر 2 رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، علی‌اصغر مجرد، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان در پایان این مسابقه اظهار داشت:

ما مدت زمان زیادی منتظر این اتفاق بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی انتقام شکست‌ تیم ملی مقابل لهستان در المپیک لندن بود.

وی ادامه داد:

امیدوارم در بازی بعدی هم بتوانیم پر قدرت ظاهر شویم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس حسین گازرانی در طرفداری: بگذارید دهانم بسته بماند؛ چرا من نباید اسم همبازی ام را بیاورم؟ مبلغ قرارداد و جزییات پرداختی استقلال به 4 بازیکن لو رفت / اختصاصی طرفداری فوری؛ سردار آزمون گزینه اول ژوزه مورینیو برای خط حمله آ اس رم پاری سن ژرمن و اعتقاد به کافی بودن پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید پل پوگبا پیتا تافاتوفا از تونگا، پُرمخاطب ترین ورزشکار در مراسم رژه افتتاحیه المپیک توکیو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جهانی تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک در برزیل در حال برگزاری است که در ماده تپانچه بادی مردان، وحید گلخندان با رکورد ۵۸۰ در رده دهم ایستاد و با یک اختلاف امتیاز از صعود به فینال بازماند و شانس کسب سهمیه را از دست داد. سجاد پورحسینی، دیگر نماینده کشورمان با ۵۷۴ امتیاز سی و سوم شد و جواد فروغی با ۵۶۶ امتیاز در رده شصت و ششم ایستاد.

در بخش بانوان نیز هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۵/۱۷ و گلنوش سبقت‌اللهی با رکورد ۵۷۴ در رده‌های یازدهم و دوازدهم قرار گرفتند. زینب طوماری دیگر نماینده بخش بانوان نیز با رکورد ۵۷۰/۱۴ در رده بیست و هفتم ایستاد تا به این ترتیب علاوه بر تیم تپانچه مردان در بخش بانوان هم دست ملی پوشان کشورمان از رسیدن به سهمیه المپیک پاریس کوتاه بماند.

نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس نیز با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹/۹ امتیاز و با ۰/۶ اختلاف نسبت به تیم چهارم از صعود به دیدار رده‌بندی باز ماندند و پس از چهار تیم اروپایی، به عنوان نخستین تیم آسیایی در رده پنجم قرار گرفتند. تیم میکس تفنگ «۲» کشورمان هم با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و هادی غرباقی با ۶۲۷ امتیاز چهاردهم شد.

تیراندازان در حد انتظار نبودند

یوسف آجرلو در گفت و گو با خبرنگار مهر در واکنش به نتایج کسب شده توسط تیراندازان ایران در این رقابتها اظهار داشت: در این دوره از مسابقات اکثرا کشورهایی حضور دارند که وضعیت شان مانند ایران است برای مثال تیم چین اصلا نماینده‌ای در مسابقات نداشت بنابراین انتظار می‌رفت ملی پوشان کشورمان بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند. بیشتر نفرات ما دور از انتظار ظاهر شدند و یکی دو نفری هم که بهتر بودند در مقایسه با عملکرد همشیگی خودشان آنها هم ضعیف ظاهر شدند.

وی افزود: هانیه رستمیان و وحید گلخندان جزو نفراتی بودند که عملکرد بهتری در جمع ملی پوشان داشتند که البته همین دو تیرانداز هم در مقایسه با رکوردهای قبلی شان خوب نبودند. جواد فروغی و سجاد پورحسینی جزو نفراتی بود که از آنها انتظار نتیجه خوبی داشتیم اما در نهایت هیچ یک از این ملی پوشان موفق نشدند در حد انتظار خانواده این رشته ظاهر شوند. این شرایط واقعا و نتایج به دست آمده چه در تپانچه و چه در تفنگ واقعا نگران کننده است.

این پیشکسوت تیراندازی ادامه داد: توقع ما این نبود که بچه‌ها همگی به مدال طلا برسند ولی ثبت این رکوردها هم اصلا قابل قبول نیست. در این دوره از مسابقات کشورهایی روی سکو رفتند که در رشته تیراندازی در چند سال گذشته حرفی برای گفتن نداشتند؛ کشورهایی مانند ترکیه و اندونزی واقعا خوب بودند و این در حالی است که بازیکنان ما در این چند سال به جای پیشرفت نهایتا همان شرایط قبلی خودشان را حفظ کردند.

آجرلو درباره دلیل افت جواد فروغی نیز گفت: ورزشکاران ما متاسفانه افت و خیز زیادی دارند که اصلا اتفاق پسندیده‌ای نیست. فروغی جزو نفراتی بود که در این رشته تاریخ سازی کرد و در المپیک خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کرد هرگز کسی از او انتظار نداشت که پس از این مدال در سایر رویدادها همیشه روی سکوی قهرمانی بایستد ولی این وضعیت را هم کسی پیش بینی نمیکرد که او بعد از آن نتیجه مطلوب در توکیو حالا ۶۶ جهان باشد.

حاشیه؛ دلیل افت فروغی بود

وی با بیان اینکه دلایل مختلفی باعث افت یک ورزشکار است؛ ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هرگز در تیم ملی تیراندازی به آن توجه جدی نشد بحث آسیب شناسی بود. در مورد جواد فروغی هم هرگز آسیب شناسی انجام نشد که دلیل اصلی این میزان از افت مشخص شود و برای آن برنامه ریزی انجام بگیرد. از دید من دلایل زیادی در این رابطه وجود دارد که یکی از آنها تغییرات رخ داده در فدراسیون بود از رفتن رییس فدراسیون تا تغییرات کادر فنی که بدون شک این موارد را نباید دست کم گرفت. البته که این موردی که عرض کردم فقط یکی از دلایل است وگرنه برای افت فروغی باید آسیب شناسی جدی انجام شود.

آجرلو اضافه کرد: متاسفانه وقتی ورزشکاری موفق به کسب یک مدال ارزشمند می‌شود خواسته و یا ناخواسته وارد حاشیه می‌شود این درحالی است که رییس فدراسیون باید این مسئله را مدیریت کند. ورزشکاران باید به جای ورود به این حاشیه‌ها دنبال برنامه و تمرین باشند ولی در ایران برعکس است که البته من خود ورزشکار را در این زمینه خیلی مقصر نمی دانم این بیشتر وظیفه مسوولان است که مدیریت خوبی روی این موارد داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان ما مشکل تجهیزات و اردوی برون مرزی دارند که نباید تاثیر این موارد روی عملکرد آنها را هم نادیده گرفت. اما آنچه که واقعا نگران کننده است ادامه این روند در سالهای آینده است با این شرایط به نظر می‌رسد جدا از عملکرد ضعیف در بازیهای المپیک از تعداد سهمیه‌های ما نیز برای المپیک بعدی کاسته شود.

کد خبر 6078654

دیگر خبرها

  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک
  • (تصویر) هشدار هری کین به آرسنال: چهارشنبه منتظرتان هستم!
  • هشدار هری کین به آرسنال: چهارشنبه منتظرتانم!‏
  • شوک به غفور و مجرد: فینال ایرانی کنسل شد
  • (ویدئو) مصاحبه خبرساز مریم امیرجلالی؛ انتقاد از حمید لولایی تا افشاگری درباره اصغر فرهادی