Web Analytics Made Easy - Statcounter

فکری می گوید گل گهر تیم قابل احترامی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تزریق نقدینگی را اولین و ضروری‌ترین اقدام در خصوص این تیم عنوان کرد. 

به گزارش طرفداری، تیم‌ نفت مسجد سلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر از ساعت 21:15 فردا (یکشنبه) به مصاف تیم گل‌گهر خواهد رفت. محمود فکری در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت:

اگر سال آینده ان‌شاءالله که تیم می‌ماند قرار باشد تیم پر قدرت ظاهر شود، باید منابع مالی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه چه تاریخی پول به تیم تزریق می‌شود تا تیم باعث سربلندی مردم شود. اگر اینطور نشود، چنین مسائلی پیش می‌آید که اول فصل با هزار مشکل تیم را جمع کردند و در آخر فصل هم با دعا و صلوات تیم در لیگ برتر نگه داشته شود.

وی افزود:

گل گهر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد. قلعه‌نویی مربی قابل احترامی است و بیشترین افتخار را در فوتبال ایران دارد. به شخصه خودم و مخصوصا استقلالی‌ها باید احترام زیادی برای او قائل باشیم. گل‌گهر تیم قابل احترامی از نظر تشکیلات و بازیکن است و امیدوارم فردا بازیکنان ما با توجه بانگیزه‌ای که دارند با تمام قوا بازی کنند و بتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم و تکلیف‌مان را در لیگ برتر مشخص کنیم و ماندنی شویم و نگاهی به نتیجه بازی‌های دیگر نداشته باشیم. در مجموع امیدواریم بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشد، چون حریف هم به دنبال سهمیه آسیایی و جزو چهار تیم پایانی جام حذفی است. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از شکل بازی راضی باشند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد:

چند بازیکن را ما بعد از بازیبا  ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. دو سه بازیکن دیگر هم بعد از اینکه دیدند در بازی با استقلال نیستند و کمتر به آن‌ها فرصت بازی می‌رسد، ناراحت بودند و آن‌ها را هم در اختیار باشگاه گذاشتیم، ولی 20 بازیکنی که در بازی با استقلال با ما بودند، فردا هم هستند. این بازیکنان واقعا کم توقع هستند. در این تیم قرارداد خیلی از بازیکنان پایین است و امکانات مان هم کمتر از تیم‌های دیگر است. امیدوارم قدر این بازیکنان را بدانیم و بیشتر از آن‌ها حمایت کنیم و فردا با تلاش آن‌ها سه امتیاز بازی را بگیریم.

فکری در واکنش به سوالی درباره تفاوت باشگاه گل‌گهر با نفت مسجد سلیمان توضیح داد:

فرق ما همین‌جا مشخص است. گل‌گهر الان مدعی کسب سهمیه آسیا و جز چهار تیم پایانی جام حذفی است و شانس قهرمانی دارد. از این طرف تیم نفت مسجد سلیمان برای بقا می‌جنگد، همین اختلاف را مشخص می‌کند. تیمی که تشکیلات، بودجه، بازیکنان و مدیریت خوب در داختیار داشته باشد می‌تواند برای قهرمانی و حضور در آسیا بجنگد، اما تیمی که باشگاه و مدیریتش برای به دست آوردن بودجه باید شب و روز دوندگی کنند و ندانند از کجا بودجه می‌خواهد تهیه شود، همین می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد:‌

ایزدی، مقتدایی و طهماسبی سه بازیکنی هستند که بعد از دیدار با استقلال از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل ل بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد