Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : مقرر شد برای رفع مشکل آب شرب این ۱۵ روستای شهرستان از محل تنش آبی، یک سوم اعتبار آن از طریق استان و ۲ سوم توسط شرکت آب و فاضلاب کشور پرداخت شود.

او گفت : سه محله شهری که پیش از این جزو روستا بودند با الحاق به شهر سامانه فاضلاب ندارند و شرایط غیر بهداشتی در آن جا حاکم است که مقرر شد ۵۰ درصد از اعتبارات استانی و ۵۰ درصد از اعتبارات ملی برای احداث فاضلاب این محله‌ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود: در حوزه گازرسانی به روستا‌های شهرستان در سال ۹۶ اقدام‌های خوبی صورت گرفته که تا قبل از سال ۹۶ هیچ روستایی دارای گاز نبود که اکنون از طرح گازرسانی روستایی ۵۲ روستا گاز رسانی شده است.

بازوند ادامه داد: طرح گاز رسانی به ۸۰ روستای شهرستان سرپل ذهاب نیز در دست اقدام است و برنامه گازرسانی روستایی نیز تداوم دارد.

اجرای طرح هواسان در قالب طرح گرمسیری

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه سد هواسان یکی از نگرانی‌های جدی است که در قالب طرح گرمسیری اجرا می‌شود، گفت: یکی از ایرادات طرح گرمسیری این است که در این طرح مخزن دیده نشده و ما باید یک مخزن برای آن تعریف کنیم که آب اضافی را در ایامی که کشاورزان نیاز ندارند در این مخزن جمع آوری شود.

بازوند افزود: یکی از این مخازن طرح سد هواسان است که با پیگیری خیلی زیادی که نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی داشته اند در نهایت در جلسه‌ای در تهران به این جمع‌بندی رسیدیم که اعتباری از طریق ماده ۵۶ و با عاملیت بانک سپه بگیرد و بانک سپه و سازمان برنامه بودجه آن را انجام بدهند که امروز هم پیگیری شد و خوشبختانه کار کارشناسی در سازمان برنامه تمام شده و منتظر ابلاغ آقای نوبخت در این خصوص هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: تعداد ۱۶ واحد از واحد‌های شهرک صنعتی و کشاورزی شهرستان به نوعی راکد هستند و مشکلاتی در رابطه با تسهیلات داشتند که مقرر شد که از محل تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای مناطق زلزله‌زده، این پول پرداخت شود و مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه مسوول پیگیری این موضوع شدند.

بازوند ادامه داد: در این خصوص مساله تعاونی فرهنگیان و تعاونی شهرداری نیازمند کار کارشناسی بیشتری است که در کمیسیون ماده ۵ انجام بگیرد، نزدیک به ۷ سال ادامه داشته و باید در اولویت قرار گیرد.

او با اعلام اینکه پروژه تقاطع روستای حبیبوند تا ۱۰ روز آینده به اتمام می‌رسد، گفت: تغییر کاربری مغازه‌هایی که در حریم حرم احمدابن اسحاق (ره) هست و متعلق به اداره اوقاف هستند کاربری آن عموماً فرهنگی است، ولی با توجه به طرح بازسازی و نوسازی و طرح احداث بقعه احمد بن اسحاق (ره) در آینده نیاز به اعتباراتی برای تعمیرات هستند که مقرر شد با پیشنهاد فرماندار و شهردار سرپل ذهاب تغییر کاربری به مراکز تجاری برای هزینه‌های احتمالی آینده انجام گیرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی سرپل ذهاب مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

به گزارش همشهری‌آنلاین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت «شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.»

کد خبر 845328 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب