Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مرکز آزمون مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان یکی از مراکز مجری برتر در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، در این رتبه‌بندی که در گردهمایی سراسری دانشگاه‌های مجری آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد اعلام گردید، آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد، دکترا، کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه‌ای و استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹ مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از مهم‌ترین محورهای اصلی ارزیابی می‌توان به تعامل مراکز مجری با سازمان سنجش، بررسی‌های کمی و کیفی حوزه توسط نمایندگان اعزامی، نظرسنجی‌های صورت گرفته از متقاضیان و داوطلبان، گزارش‌های واصله به سازمان و نظرسنجی از حفاظت آزمون‌ها اشاره کرد.

مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برای نوبت دوم است که این عنوان را به دست می‌آورد. سال ۱۳۹۷ نیز برای بار نخست این عنوان را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان جهاددانشگاهی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اطهار کرد: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745810

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم