Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای اول تا سوم مرداد در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

در پایان پنج وزن دوم مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی در اوزان ۶۰ و ۷۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی احمدی‌وفا و علی جلالی عبدالوند نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدیوفا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر از سد لونت فیگ از مجارستان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، احمدی‌وفا به گروه بازنده‌ها رفت. وی ابتدا باید به مصاف ماکسیم زاخاروف از بلاروس برود و در صورت پیروزی بر این حریف راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد تا مقابل نوربولات بردیخولوف از قرقیزستان قرار بگیرد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی‌نیا در دور اول مقابل کادین ویلیامز از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر آمریکایی در دور بعد، شهرکی‌نیا از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن۶۰ کیلوگرم سیدمصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد عبدالله سلیم‌اف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی رازاک بیشیکیف از قرقیزستان است.

در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر نورل دویشونبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل عرفان میرزویف از اوکراین پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ روسلان نورالله‌یف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف الکساندر سولووی از مولداوی می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی‌عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۴ مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. جلالی عبدالوند در این گروه به مصاف روسموس لیسما از استونی می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد تا مقابل هاراتون کراکاسیان از ارمنستان برود.

در پنج وزن نخست نیز همه نمایندگان کشورمان از دور رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی فرنگی کشتی قهرمانی جهان دیدار فینال دور اول راه یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی

قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فردا (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه آغاز می‌شود.

مراسم قرعه کشی اوزان 6 گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 74 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن 97 کیلوگرم، که 10 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از شبکه سه سیما برای علاقمندان به کشتی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد