Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، روح الله احترامی،مدیر گلزار شهدای بندرعباس با تاکید بر اینکه فعالیت مرکز واکسیناسیون در محل گلزار شهدا توافقی یک ماه بوده و پس از آن قرار بر تمدید نبوده است گفت: طبق توافق اولیه با مرکز بهداشت بندرعباس ، 31 تیرماه زمان یک ماهه توافق به پایان رسیده و این مساله چیزی غیر از توافق دو طرفه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترامی در خصوص فضای عمومی گلزار شهدا افزود:کاربری این مکان زیارتی است و روزانه محل رفت و آمد زائران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و به علت شلوغی این مکان و رعایت نشدن برخی شیوه نامه های بهداشتی از سوی مراجعان برای واکسیناسیون مناسب نبوده است.

او گفت: به مرکز بهداشت  پیشنهاد داده ایم که ادامه واکسیناسیون را  در سالن ها ی فرهنگی و ورزشی انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران پیش از این خبر مکتوبی در این زمینه منتشر کرده بود که اظهار نظر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوده و باشگاه دخل و تصرفی در نقل قول ها نداشته است.

دلیل تعطیلی یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بندرعباس چه بود؟

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز واکسیناسیون کرونا تعطیلی مرکز واکسیناسیون گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حسن قاسمی فرد در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: هر ساله، دام‌های استان علیه بیماری‌ها واکسینه می‌شوند.

وی گفت: واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های اولویت دار دامی به صورت رایگان و توسط شبکه دامپزشکی بخش دولتی و حتی بخشی از آن توسط بخش خصوصی انجام می شود.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی افزود: واکسیناسیون دام‌های علیه بیماری‌های تک گیر نیز به تقاضای دامداران به صورت بهادار توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وی اعلام کرد: در استان، از ابتدای فروردین جاری واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا همان پی پی آر شروع شده است که البته این واکسیناسیون به صورت سراسری در سطح کشور انجام می‌شود.

قاسمی فرد افزود: واکسیناسیون دام‌ها علیه این بیماری تا ۳۱ شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: در استان، از یکم فروردین جاری واکسیناسیون دام‌های سبک علیه بیماری آبله و شاربون نیز آغاز شده است که تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

رئیس اداره مبارزه با بیماری های دامی اداره‌کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: در استان واکسیناسیون بره‌های سه تا هشت ماه علیه بیماری برسلوز همچنین واکسیناسیون سگ‌های گله علیه بیماری هاری نیز در حال انجام است.

وی در ادامه اعلام کرد: در استان در نیمه دوم امسال نیز واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی انجام خواهد شد.

قاسمی فرد افزود: واکسیناسیون دام‌های سنگین علیه بیماری برسلوز نیز در طول سال انجام می‌شود که البته عمده انجام واکسیناسیون در نیمه دوم سال خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره انجام واکسیناسیون دام‌ها توسط شبکه دامپزشکی استان طی سال ۱۴۰۲ نیز اظهار کرد: در استان، طی سال گذشته یک میلیون و ۶۷۱ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های شاربون، هاری، برسلوز واکسینه شدند همچنین از آنها تست‌های سل و مشمه و خونگیری انجام شد.

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی همچنین گفت: در استان، طی سال گذشته هفت میلیون و ۹۱۷ هزار راس دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های اختصاصی دامی از جمله آبله، تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شدند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227430 برچسب‌ها دامپزشکی بیماری دام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه