Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:11:56 GMT

سلاخی پدر اهوازی توسط پسر سنگدل + جزئیات قتل فجیع

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۴۰۶

سلاخی پدر اهوازی توسط پسر سنگدل + جزئیات قتل فجیع

به گزارش رکنا، ابراهیم سپاس زاده اظهار داشت: روز گذشته بعد از اختلاف و درگیری این پدر و پسر بر سر زمین کشاورزی، آنها به پاسگاه مراجعه کردند و سپس با رضایت طرفین، غائله موقتا خاتمه یافت.

وی افزود: متاسفانه امروز این ماجرا ادامه پیدا کرد و به یک اتفاق تلخ منتهی شد و این جوان ۲۴ ساله که از ساکنان روستای بن شوارصیدون بود پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار صیدون تصریح کرد: متهم پس از این اتفاق از روستا متواری شد که پرسنل پاسگاه انتظامی صیدون و دادگاه عمومی این بخش با همکاری ماموران انتظامی میداود وی را حین فرار به رامهرمز دستگیر کردند.

سپاس زاده در پایان گفت: متهم هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد تا تحقیقات در این زمینه انجام شود و پرونده قتل تکمیل شود.

بخش صیدون از توابع شهرستان باغ‌ملک در شرق خوزستان واقع شده‌است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری چاقو اخبار حوادث بازداشت روستا پدر و پسر پرونده قتل یک خانواده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرشته حسینی سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان