Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از علیرضا منصوریان برای ادای پاره ای از توضیحات دعوت کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک به خاطر اتفاقات دیدار با تراکتور تبریز به کمیته اخلاق احضار شده است.

سایت فدراسیون فوتبال در این خصوص خبر داد که طى نامه اى از سوى کمیته اخلاق، علیرضا منصوریان سرمربى تیم آلومینیوم اراک روز چهارشنبه ۶ مرداد ١۴٠٠ ساعت ١٧:٣٠ جهت اداى پاره اى توضیحات به این کمیته دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه ای که برای علیرضا منصوریان ارسال شده آمده که او باید اسناد و مدارک خود را درباره ادعاهایش در جریان بازی با تراکتور همراه داشته باشد و به اعضای کمیته اخلاق ارائه کند. همچنین عدم حضور نامبرده مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

گفتنی است؛ منصوریان در جریان دیدار با تراکتور بشدت نسبت به قضاوت داوران موضع گیری کرد و با برخی رفتارها از سوی داور مسابقه از زمین اخراج شد. او بعد از اخراجش نیز مطالبی را درباره پاک نبودن فوتبال بیان کرد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و حالا باید در کمیته اخلاق درباره ادعاهایش پاسخگو باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان آلومینیوم اراک تراکتور آلومینیوم اراک تراکتور علیرضا منصوریان کمیته اخلاق علیرضا منصوریان کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند

علی اصغر قربانعلی‌پور درمورد حضورش در دیدار استقلال و شمس آذر قزوین، اظهار داشت: طبق برنامه قلعه‌نویی من و هومن افاضلی برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدیم. امیدوارم مانند سایر دیدارها، یک بازی خوب باشد. روز گذشته نیز همراه با حمید مطهری بازی پیکان و هوادار را دیدیم. لیگ به دقت رصد می‌شود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان بیفتد.


وی درپاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلات مداوم لیگ برتر و جام حذفی، چگونه می‌توان بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی قرار داد، گفت: این مشکلی است که سال‌ها در فوتبال ما وجود داشته و تعطیلات زیاد بود اما از زمانی که امیر قلعه‌نویی به تیم ملی آمد، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این تیم وقفه‌ای در لیگ برتر ایجاد نکند زیرا یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ خوب، بیرون می‌آید.


مربی تیم ملی اضافه کرد: هرچه بچه‌ها در شرایط بازی باشند بیشتر به تیم ملی کمک می‌شود. به مربیان باشگاه‌ها حق می‌دهم و قبول دارم کار سختی است اما شرایط فوتبال ما همین است و نمی‌توان کاری کرد.


قربانعلی‌پور درخصوص اینکه آیا بابت مصدوم شدن بازیکنان لیگ برتری و لژیونر برای مقدماتی جام جهانی نگرانی ندارند، گفت: به ما اعلام شده مراحل نهایی جام حذفی پس از اتمام اردوی تیم ملی برگزار می‌شود اما در کل در فیفادی‌های خرداد به انتهای لیگ می‌‎خورد که بازیکنان خسته هستند. برنامه تمرینی ما هم برای بازیکنان نسبت به فیفادی قبلی متفاوت است. سعی داریم با یک ریکاوری خوب و کمترین آسیب‌دیدگی کار را پیش ببریم.


وی درخصوص حواشی مربوط به آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند، توضیح داد: واقعا مسئله خاصی نبود. مصدومیت ممکن است برای هر بازیکنی در اردوی تیم ملی یا باشگاهش پیش بیاید. همین روز گذشته در برخی بازی‌های لیگ یک تا دو آسیب دیدیم که امیدواریم تکرار نشود. علیرضا بیرانوند نیز تا روز آخر در اردوی تیم ملی تمرین کرد و فقط یک مصدومیت مزمن داشت.
مربی بدنساز تیم ملی تصریح کرد: ممکن است آسیب دیدگی مزمن به شکلی باشد که بازیکن صبح با احساس درد از خواب بلند شود. مصدومیت بیرانوند هم مدیریت شد.


قربانعلی‌پور در واکنش به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مصدومیت بیرانوند دیر به اطلاع این تیم رسید، عنوان کرد: طبق اطلاعات من اینگونه نیست. این موضوع هم حل شد و بیرانوند به موقع بازمی‌گردد و طبق نظر قلعه‌نویی بار دیگر به تیم ملی کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی