Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد آوایی عصر امروز شنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای تأمین شهرستان دزفول با سران و طوایف بختیاری کوی آیت الله مدرس و آیت الله طالقانی که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: همواره اعلام کرده‌ام که انتقال آب از سرچشمه‌ها کاری خائنانه و غیر کارشناسی است که با تدبیر منافات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با وزیر نیرو و سازمان محیط زیست افزود: سازمان محیط زیست نیز حق را به ما داد و اعلام کرد که از نظر کارشناسی مخالف انتقال آب و معتقد هستند که انتقال آب صرفاً باید در حد مصارف آب شرب باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما با انتقال بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب برای مصارف آشامیدنی مشکل و اعتراضی نداریم چرا که به فکر آب شرب سایر هموطنان نیز هستیم اما انتقال آب کشاورزی و صنعت باعث نابودی خوزستان می‌شود و ما با جدیت مخالف آن هستیم.

آوایی یادآور شد: سال گذشته نیز اعلام کردم که در چند ماه پاییز و زمستان آب را بیخود رها کردند چرا که تدبیر درستی نداشتند؛ بنابراین در تمام دنیا وقتی قرار است که چنین اقدامی صورت بگیرد باید کار کارشناسی صورت می‌گیرد و بارش‌های ۱۰۰ سال یا ۶۰ سال اخیر را بررسی می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی سد بختیاری گفت: قرار بود که از سال ۷۱ این سد راه‌اندازی شود اما این امر مهم محقق نشد که در این زمینه وزارت نیرو کوتاهی کرده است.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر سد بختیاری راه‌اندازی می‌شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت با سیل و خشک‌سالی مواجه نمی‌شدیم چرا که حجم آبی که این سد می‌تواند ذخیره کند، باعث می‌شد تا ۵۰ سال هیچ مشکل و کمبودی در زمینه آب شرب و آب مصرفی کشاورزی و صنعت وجود نداشته باشد؛ ضمن اینکه این موضوع را با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور که به خوزستان سفر کرده است، مطرح کرده‌ام.

آوایی با بیان اینکه باید از نظام دفاع کرد نه از مدیران تصریح کرد: تمام وقت بنده در این ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر صرف اطلاع‌رسانی در این زمینه شده است؛ بنده نیز یقه مدیران زیادی را گرفته‌ام اما اعلام نکرده‌ام چرا که دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی یک نماینده است.

وی بیان کرد: من نماینده یک قوم و یک زبان نیستم بلکه نماینده تمام مردم ایران هستم و به جرئت می گویم تاکنون هیچ رأی و امضای شخصی در مجلس نداشته‌ام و در چنین مواقعی صرفاً به منافع مردم توجه کرده‌ام چرا که کار بدون اخلاص همچون کالای غیراستاندارد است و جواب نمی‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید احمد آوایی انتقال آب کارون سدسازی سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در حوزه عفاف و حجاب باید به نقطه ای برسیم که کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد تا اثر بخشی آن بیشتر باشد و به یک فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت الله لطف اله دژکام امروز _ شنبه بیست و پنجم فروردین_ در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۳ که با حضور مدیران ارشد استانی و شهری، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس و یکی از نمایندگان شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان فارس باید حضور بیشتری در جلسات فرهنگی داشته باشند.

وی افزود: اگر وزیر محترم گردشگری نخواهد شیوه نامه یا ضوابط تنظیم کند هر جای کشور یک حکم صادر می‌شود. این در حالی است که هدف گذاری دولت مبنی بر ورود ۱۵ میلیون گردشگر است. اما نمی‌شود که هر شهری موضوع متفاوتی داشته باشد. لذا وزیر گردشگر باید در سطح ملی شیوه نامه‌ای را تنظیم کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد: در موضوع حجاب ما مدل ایرانی اسلامی می‌خواهیم و توقع ما این است که ایشان پاسخگو باشند و بدون اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم، اعلام کنند که دقیقاً در این حوزه چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.

آیت الله دژکام در خطاب به روح اله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب در مجلس نمی‌توانم صحبت داشته باشم اما در ماه مبارک رمضان در خطبه، نظر خود را اعلام داشتم. این حرکت باز هم از شیراز شروع شد. اما چرا مباحث به گونه‌ای مطرح می‌شود که انگار شیراز شهر عقب مانده‌ای بوده است.

وی تصریح کرد: باید شکرگزار باشیم که این حرکت از شیراز آغاز شده است و به دنبال این باشیم همان موضوعی که هدف گذاری می‌کنیم در چارچوب وظایف است و تحمیلی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار کرد: این موضوع باید نمایان باشد که مجموعه‌های مختلف از یک حرف که حامی دارد حمایت می‌کنند.

آیت الله دژکام با اشاره به ضعیف بودن حوزه رسانه، افزود: تعداد جمعیتی که در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند بسیار زیاد بود اما انعکاس جمعیت آن گونه که باید رسانه‌ای نمایان می‌شد، نبود. لذا نیاز است حوزه رسانه تقویت شود.

وی ادامه داد: از نظر تاریخی، فارس دومین صدا و سیما مرکز کشور بوده است اما در حال حاضر در حد صدا و سیما سایر استان‌ها است. لذا صدا و سیمای فارس بداند که این شهر اقتضائات دیگری دارد و نیاز است در سطح ملی حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد: این موضوع را باور داریم که امکانات دستگاه‌های اجرایی به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، نتوانسته است شکوه حضور مردم را در روز قدس نشان بدهد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: در حوزه عفاف و حجاب باید به نقطه‌ای برسیم که کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد تا اثر بخشی آن بیشتر باشد و به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: گستره فعالیت عفاف و حجاب در سند فرهنگی تعریف شده است و فارس اولین استان کشور است که کار تدوین نقشه مهندسی فرهنگی را آغاز کرد. لذا در این حوزه توانمندی مدیران را می‌طلبد که برنامه‌های این سند اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همچنین در پایان به موضوع تبلیغات محیطی اشاره و خاطر نشان کرد: با رصد صورت گرفته این موضوع را شاهد هستیم که اقداماتی انجام می‌شود. اما شیراز نیاز به چند بیلبورد بزرگ دارد تا اقدامات و پیام‌های فرهنگی در این فضاها نمایش داده شود.

کد خبر 744148

دیگر خبرها

  • کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد