Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران کلانتری ازندریان شهرستان ملایر در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تراکتور حامل بار مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی این کامیون و تراکتور را برای بررسی قانونی و دقیق‌تر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این سنگ‌های بدون مجوز قانونی حمل، بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در بازرسی ماموران این یگان، ۳۵ تن سنگ سیلیس قاچاق از کامیون و مقدار ۵ تن نیز سنگ سیلیس از تراکتور کشف شد که با تشکیل پرونده هر دو متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: شناسائی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به حمل و جابجائی بدون مجوز قانونی سنگ سیلیس می‌کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

شهرستان ملایر قطب تولید سنگ سیلیس کشور است که در صنایع چینی و کریستال استفاده می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی استان همدان قاچاق سنگ سیلیس سنگ سیلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، سرهنگ محمدرضا باستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران هنگ مرزی زاهدان درعملیاتی موفق شدند، مقدارقابل توجهی مرغ زنده قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.
 وی ادامه داد: مرزداران این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود کالای قاچاق و با استفاده از کمین‌های هدفمند توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و دستگیری یک نفر، مقدار چهار  تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ باستان ارزش ریالی این محموله را چهار میلیارد و دویست میلیون ریالی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • کشف ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در اشکذر
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف بیش از هزار قطعه مرغ زنده قاچاق در قاین