Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:45:23 GMT

لحظه به لحظه با روز سوم المپیک برای ایران

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۲۵۵

لحظه به لحظه با روز سوم المپیک برای ایران

روز سوم بازی های المپیک برای کاروان ایران با مبارزه حساس ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم رقابت های المپیک در شرایطی برای کاروان ایران تمام شد که شاهد رکورد شکنی جواد فروغی در اولین حضور المپیکی اش در رشته تپانچه بادی بودیم و او اولین مدال طلای مسابقات را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در شمشیر بازی شاهد عملکرد خوبی از ورزشکاران ایرانی نبودیم و دست ایران از رسیدن به مدال کوتاه ماند. با این حال دانیال شه بخش در وزن 52 تا 57 کیلوگرم بوکس به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا کرد و چهارشنبه به مصاف حریف کوبایی خود خواهد رفت. دیگر اتفاق  قابل توجه روز دوم پیروزی هیجان انگیز و نفس گیر والیبالیست های المپیکی ایران مقابل لهستان بودیم که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد.


سومین روز المپیک در حالی آغاز شد که هانیه رستمیان، ناهید کیانی و بسکتبالیست های المپیکی ایران باید به مصاف رقبا می رفتند. ادامه رقابت های امروز المپیک برای کاروان ایران با حضور نازنین ملایی در قایقرانی همراه خواهد بود و میرهاشم حسینی در رشته تکواندو و مهیار صداقت در تیراندازی دیگر نمایندگان ایران خواهند بود.

 

5:45: ناهید کیانی نماینده -57 کیلوگرم تکواندو ایران در اولین مبارزه خود برابر کیمیا علیزاده نماینده تیم پناهندگان المپیک با نتیجه 18 بر 9 شکست خورد تا از راهیابی به دور بعدی بازبماند. البته در صورت راهیابی علیزاده به فینال، کیانی در جدول شانس مجدد حضور پیدا خواهد کرد.

 


5:59: هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی تپانچه 10 متر بادی بانوان از صعود به فینال بازماند. در این مرحله 8 ورزشکار اول راهی فینال شدند. رستمیان در خط پنجم با۵۳ حریفش رقابت کرد و در نهایت در جایگاه دهم ایستاد.

 


6:00: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از رستمیان در سالن محل برگزاری این مسابقه حاضر شده بود.

سلطانی فر که به همراه صالحی امیری در سالن محل برگزاری مسابقه هانیه رستمیان حضور پیدا کرده بود، پس از حذف این ورزشکار گفت: دهمی هانیه رستمیان بین ۵۳ نفر اتفاق بسیار خوبی بود، اما حیف شد با اختلاف کم به فینال نرسید. البته او مسابقه میکس را هم دارد و امیدواریم در آن ماده نتیجه بهتری بگیرد.

 


6:20: تیم ملی بسکتبال ایران در نیمه اول با نتیجه 30 بر 46 مقابل جمهوری چک شکست خورد. شاگردان شاهین طبع در کوآرتر اول عملکرد بهتری داشتند و با نتیجه 25 بر 19 مغلوب شدند، ولی در کوآرتر دوم با نتیجه 21 بر 11 مغلوب شدند.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 

به گزارش قدس آنلاین، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند. 

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود. 

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت. 

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟ 

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک