Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:36:10 GMT

فرار اسب از جشن عروسی، داماد را به دردسر انداخت!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۲۸۰

فرار اسب از جشن عروسی، داماد را به دردسر انداخت!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گه‌گاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که سوار شدن عروس هندی روی کاپوت ماشین عروس خبرساز شد، به تازگی نیز فرار اسب داماد در جشن عروسی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اتفاق که در روستای رامپورا در ایالت راجاستان هند رخ داد داماد سوار بر اسب منتظر ورود به داخل محل برپایی جشن عروسی که ناگهان یکی از مهمانان اقدام به منفجر کردن ترقه کرد. انفجار ترقه موجب فرار اسب و در نتیجه دور شدن داماد از محل برپایی عروسی شد. این اتفاق عجیب موجب حیرت مهمانانی شد که در محل برپایی جشن عروسی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

سوارشدن عروس روی کاپوت ماشین عروسی!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی داماد تلاش کرد تا اسب را متوقف کند، اما این حیوان حدود ۴ کیلومتر از محل جشن عروسی دور شد. سرانجام داماد پس از طی این مسافت موفق شد از اسب پایین بپرد. دوستان داماد که با خودرو و موتورسیکلت او را تعقیب کرده بودند وی را به محل عروسی برگرداندند. در این حادثه داماد دچار جراحت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن عروسی عروس و داماد جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش

به گزارش همشهری آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره لفظی با اعضای خانواده به سمت پدر و ۳ نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی و از صحنه جرم فرار کرده است.

آسیابانی گفت: بلافاصله ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد.

وی ادامه داد: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌ سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش مهمی در وقوع این حادثه داشته است.

کد خبر 846224 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی
  • عکس| این دختر زندگی اش را بخاطر گلزار به خطر انداخت!
  • (ویدئو) جشن عروسی ۶ زوج فلسطینی در سایه جنگ غزه
  • مرگ دلخراش عروس خانم در جشن عروسی
  • نداشتن سیستم روشنایی اهالی شهرک شهید زراعی کرج را به دردسر انداخت + تصویر
  • تشریفات عجیب و غریب عروسی های لاکچری | چشم و هم چشمی جیب زوجهای جوان را خالی می کند