Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:52:01 GMT

اینجا اسپانسرها علاقه‌ای به دونده‌ها ندارند!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۴۴۰

اینجا اسپانسرها علاقه‌ای به دونده‌ها ندارند!

ایسنا/کرمانشاه دوومیدانی کار کرمانشاهی گفت: شش دوومیدانی کار کرمانشاهی تنها به دلیل بی توجهی اسپانسرها در استان، برای استانهای دیگر مسابقه می دهند.

پژمان یارولی در گفت و گو با ایسنا، با گلایه از بی توجهی اسپانسرها به دوومیدانی در کرمانشاه، اظهار کرد:  طی روزهای اخیر دور نخست رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور برگزار شد که عدم حمایت اسپانسرهای کرمانشاهی باعث شد تا شش ورزشکار از استان ما برای استان های دیگر مسابقه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: من و مسعود باقری راد، احسان طهماسبی، امیر فرزام صفری، سبحان احمدی و مرتضی ناظمی شش دوومیدانی کار کرمانشاهی بودیم که برای استان های دیگر در این رقابت ها مسابقه دادیم.

این ملی پوش کرمانشاهی دوومیدانی ایران افزود: حضور این تعداد ورزشکار از کرمانشاه در رقابت های باشگاهی دوومیدانی کشور در حالی بود که همایون همتی و امیرحسین صحرایی دو  دوومیدانی کار شاخص دیگر کرمانشاهی به دلیل مصدومیت در این رقابت ها حضور نداشتند.

وی تاکید کرد: هرکدام از دوومیدانی کاران کرمانشاهی در این رقابت ها توانستند مدال های خوبی بگیرند، درحالی که می شد این مدال ها بجای لرستان، تهران و اصفهان و ... به کرمانشاه آورده شوند.   

این دوومیدانی کار کرمانشاهی که در این رقابت ها توانست مدال طلای دو 800 متر و طلای 4*400 متر را برای تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد کسب کند، اضافه کرد: در کرمانشاه ورزشکاران بسیار خوبی در رشته دوومیدانی داریم، اما متاسفانه کسی به  آنها توجهی نمی کند و همین باعث می شود تا برای استان های دیگر مسابقه دهند.

وی افزود: قراردادی که با تیم پلیمر خلیج فارس دارم سه  ماهه است که  برای این مدت حدود 60 میلیون تومان بصورت میانگین به من پول پرداخت می کنند، اما اگر یک باشگاه از کرمانشاه بود، حاضر بودم با 30 میلیون تومان هم با آن قرارداد ببندم تا برای استان خودم در رقابت ها شرکت کنم.

یارولی تاکیدکرد: درآمدم تنها از این راه است و شغل دیگری ندارم، تمام زمستان را تمرین می کنم تا در تابستان بتوانم با بستن قرارداد با باشگاه ها در مسابقات شرکت کنم.

وی اعلام کرد: هیات دوومیدانی کرمانشاه برای اینکه یک باشگاه از کرمانشاه را در این رقابت ها داشته باشیم با اسپانسرهای زیادی رایزنی کرد، اما کسی پای کار نیامد، چراکه همه در کرمانشاه به کشتی و فوتبال توجه می کنند، نه دوومیدانی و این درحالی است که در استان های دیگر روی این رشته های مدال آور سرمایه گذاری خوبی صورت می گیرد.

ملی پوش کرمانشاهی دوومیدانی ایران افزود: باتوجه به اهمیت این رشته، باشگاه پلیمرخلیج فارس خرم آباد از هم اکنون اعلام آمادگی کرده تا اسپانسر من و همایون همتی دیگر دونده کرمانشاهی برای حضور در رقابت های 2022 المپیک آسیایی هانگژو چین باشد و تا آن زمان حمایت های مالی را از ما انجام دهد که انتظار می رفت این کار در استان خودمان انجام گیرد.

وی در پایان با قدردانی از حمایت های مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد و مربی اش، اعلام کرد: هرچند تردد به استان دیگر برایم سخت بوده، اما تاکنون با حمایت های همسرم همه مشکلات را کنار زده ام و امیدوارم بتوانم در هانگژو قدردان این زحمات باشم.

انتهای پیام   
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه دووميداني رقابت ها استان های دیگر برای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این سه شنبه با لیگ قهرمانان و عملا از فصل خداحافظی کرد، زیرا به نظر می رسد برای آبی و اناری ها حتی اگر یکشنبه در برنابئو رئال را ببرند نیز جبران هشت امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید بسیار دشوار است. 

بازی مقابل پاری سن ژرمن سخت ترین بازی ای بود که ژاوی در چند وقت اخیر تجربه کرد، به دلیل همه چیزهایی که این بازی در خود داشت و می توانست به قیمت از دست رفتن مهمترین جام فصل برای او تمام شود. ژاوی می خواست بارسا را قهرمان اروپا کند و برود تا عملا فصل رئال را نیز تحت سایه قرار دهد. همه چیز نیز برای رسیدن به نیمه نهایی مهیا بود اما....

تلخ ترین شکست

خیلی سخت بود چون بارسلونا وقتی نیم ساعت از بازی گذشته بود، مطلقاً همه چیز را برای صعود به نیمه نهایی در اختیار داشت. به پیروزی 2-3 به دست آمده در پارک دو پرنس، خیلی زود گل رافینیا نیز اضافه شد که فاصله با فرانسوی ها را بیشتر می کرد. با این حال، از آن لحظه به بعد اتفاقاتی عجیب رخ داد و ژاوی هم یکی از قهرمانان داستان بود.

اخراج آرائوخو

برخورد آرائوخو با بارکولا که مدافع اروگوئه ای به خاطر آن اخراج شد، اعصاب سرمربی بارسلونا که آن کارت قرمز را ناعادلانه می دانست، به هم ریخت. او در اعتراضاتش که به لگد زدن به یکی از موانع کنارش ختم شد، بد و بیراه به داور را هم اضافه کرد. ژست او با اخراج جریمه شد. مربی ای که در بازی های اخیر بیشتر از حضور روی نیمکت، روی سکوها حضور داشته است. از همان لحظه بارسا هم یتیم شد و بدون مربی ماند و دیگر نتوانست برتری را حفظ کند.

صحبت با داور

در پایان بازی، مربی که هنوز خیلی داغ بود، به درون چمن رفت و سریع داور را خطاب قرار داد تا او را به خاطر اقداماتش در بازی و اخراج، سرزنش کند. او دستش را به هم فشرد و با صدای بلند گفت، داوری تو یک فاجعه بود. نگاه مربی گویای همه چیز بود. داور مقابل این اتهام و خشم زاوی دوام آورد تا اوضاع بدتر نشود. در کنفرانس مطبوعاتی بعد بازی نیز او به انتقادات خود از داوران ادامه داد و حتی اتفاقات بازی رفت را به یاد آورد.

خداحافظ مربی

ژاوی می داند که فصل برای او عملا به پایان رسیده است. توهم قهرمانی لیگ هنوز باقی مانده، اما بیشتر یک مدینه فاضله است تا یک امکان واقعی. و از همه مهمتر، تداوم او روی نیمکت بارسا که غیرممکن است. علیرغم همه چیزهایی که در هفته های اخیر گفته شد، قصد ژاوی همیشه این بوده است که به قول خودش عمل کند و در 30 ژوئن بارسا را ترک کند. 

او در پایان بازی گفت: «بارسلونا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا دوباره تلاش خواهد کرد اما بدون من.»

لیگ و قهرمانان

شانس ادامه کار ژاوی در بارسا تنها در صورتی امکان پذیر بود که عملکردی فوق العاده ای در لیگ قهرمانان و لیگ داشته باشد. این اتفاق نیفتاده، بنابراین او در پایان فصل پست خود را ترک خواهد کرد. او این کار را پس از قهرمانی درخشان فصل گذشته لیگ انجام خواهد داد، اما با انتظاراتی که در این فصل برآورده نشدند. مشکلات مالی که باعث شد تیم نتواند به خوبی تقویت شود و مصدومیت های متعدد باعث شد تا فصلی خالی از معجزه رقم بخورد.

با این حال، حتی اگر عنوان قهرمانی وجود نداشته باشد، میراث مربی بسیار زیاد است. تحت هدایت او، بازیکنانی مانند یامال و کوبارسی که قرار است حال و آینده بارسا باشند، ظهور کردند. تعهد ژاوی به جوانان تردیدناپذیر بود و این چیزی است که بارسلونا در آینده قدردانش خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم
  • (ویدئو) دوندگان آفریقایی به دونده چینی اجازه دادند تا قهرمان شود!
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ حرکت عجیب دوندگان آفریقایی و اجازه دادن به دونده چینی برای قهرمانی! / فیلم
  • رسوایی در ماراتن پکن؛ به دونده چینی اجازه دادند قهرمان شود!
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره