Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر تیم ملی هندبال گفت: اگر چه امکانات فدراسیون محدود است، اما باید تدارکات مناسبی را برای تیم ملی از لحاظ اردو‌های آماده‌سازی و همچنین بازی‌های تدارکاتی فراهم کنند تا خودمان را به سطح تیم‌های درجه اول دنیا نزدیک‌تر کنیم.

علیرضا موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخاب مانوئل مونتایا فرناندز به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال اظهار داشت: خوشحالم که گزینه خوبی توسط فدراسیون برای حضور روی نیمکت تیم ملی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز فردی است که اکثر رومانیایی‌ها هم او را به خوبی می‌شناسند و در کنار آن هم از شعور و دانش فنی بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: امیدوارم در این فرصت کم او بتواند تیم خوبی را آماده و مهیای حضوری موفق در مسابقات کند و با همین مربی بتوانیم روی سکوی بازی‌های آسیایی قرار بگیریم. مانوئل مونتایا مربی خوبی است و رزومه خوبی هم دارد. او جزو مربیانی محسوب می‌شود که سابقه کاری خوبی از خود به جا گذاشته است.

لژیونر تیم ملی هندبال گفت: اگر چه امکانات فدراسیون محدود است، اما با این حال باید مسئولان تلاش کنند تا بتوانند تدارکات مناسبی را برای تیم ملی از لحاظ اردو‌های آماده‌سازی و همچنین بازی‌های تدارکاتی فراهم کنند تا از این طریق مربی بتواند تمام ایده‌هایی را که در ذهن دارد در تیم ملی به خوبی پیاده کند. به هر حال اگر مسئولان دنبال بهترین هستند باید شرایط ایده آلی را فراهم سازند. مهمترین نیاز تیم ملی این است تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی مناسبی را با تیم‌های مطرح اروپایی انجام دهیم تا رفته رفته خودمان را به سطح تیم‌های درجه اول دنیا نزدیک و نزدیک‌تر کنیم.

عضو تیم ملی هندبال تصریح کرد: اکنون باید از پای گیرنده‌های تلویزیونی بشینیم و بازی‌های بحرین را در المپیک نگاه کنیم و حسرت بخوریم چرا ما در این رویداد بزرگ حضور نداریم. امیدوارم روزی هم حضور در المپیک نصیب ما شود. شک نداشته باشید با وجود بازیکنان با استعدادی که داریم و مقداری توجه از سوی مسئولان می‌توانیم این اتفاق را میسر کنیم. با یک برنامه ریزی، اردو‌های خوب، حضور لژیونر‌ها و در کنار آن بازیکنان داخلی اردو‌های کاملی را پشت سر بگذرانیم، البته باید از زمان بیشترین استفاده را ببریم.

موسوی راجع به قرعه سخت دینامو بخارست در لیگ قهرمانان اروپا گفت: گروه ما یک گروه دشوار است که اکثر تیم‌های تراز اول باشگاهی دنیا در آن حضور دارند. تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با انجام تمرینات منجسم و رسیدن به فرم بدنی خوب بازی‌های قابل قبولی را مقابل این تیم‌ها انجام دهیم. بازهم می‌گویم گروه ما سخت است، اما کار نشد ندارد و با تلاش می‌توان هر اتفاقی را رقم زد. نخستین بازی خودمان را باید روز ۲۵ آگوست در سوپرکاپ رومانی پشت سر بگذاریم. هدفگذاری ما در سال جاری این است تا هدیه خوبی را در این شرایط سخت به هواداران خودمان در رومانی هدیه دهیم. ان‌شاءالله سال خوبی از تمامی جهات برای بازیکنان ایرانی باشد.

بیشتر بخوانید: سرمربی اسپانیایی روی نیمکت تیم ملی هندبال انتهای پیام/ برچسب ها: علیرضا موسوی هندبال فدراسیون هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال علیرضا موسوی هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد

فرمانده کل ارتش گفت: همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه 29 فروردین و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد