Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از تیم هایی که در هفته های پایانی لیگ دسته دوم در گروه ب نتایجش در برابر حریفان شبهه بر انگیز تشخیص داده شد تیم شاهین بندر عامری است.

به گزارش تابناک ورزشی، این در هفته ماقبل پایانی در زمین تیم سردار بوکان با 7 گل پیروز شد و در هفته پایانی هم در خانه اش 5 گل به تیم میلاد مهر تهران زد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید قندی از صعود به مرحله پلی آف باز ماند؛ تیم شهید قندی یزد در هفته پایانی با نتیجه 10 بر یک از سد سردار بوکان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اخلاق بعد از بررسی نتایج بازی ها و هم چنین گزارشات دریافتی مرحله پلی آف لیگ 2 را تعلیق کرده است و هم چنین از مدیران و سرپرستان سه تیم شهید قندی یزد – شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر برای بررسی پرونده دعوت کرده است و تا زمان برگزاری جلسه و هم چنین صدور رای این ها از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم هستند. تعداد کسانی که به بهانه بررسی نتایج شبهه آور در هفته های پایانی لیگ 2 در گروه ب به کمیته اخلاق دعوت شده اند 22 نفر هستند.

 

و اما شاهین بندرعامری تیمی که اولین فصل حضور در لیگ 2 را تجربه می کرد ودر مرحله یک هشتم نهایی پذیرای پرسپولیس بود در هفته های پایانی در سکوت خبری دست به حرکت عجیبی زد و آن اخراج رضا نظرزاده (سرمربی) بود. بازیکن سابق فوتبال بوشهر که البته در سال های اخیر در تیم های متعددی در استان دستیار بود و به یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال بوشهر معروف است. او در حالی از کار برکنار شد که به همراه تیمش در اولین فصل حضور در لیگ 2 نتایج خوبی به دست آورد و تا زمان حضور در راس کادر فنی تیم هم یکی از مدعیان صعود به مرحله پلی آف بشمار می رفت. پیروزی 7 – صفر شاهین بندرعامری در برابر سردار بوکان و هم چنین 5- صفر در برابر میلاد مهر تهران در حالی رقم خورد که رضا نظر زاده از کار برکنار شده بود و جای خود را به مربی دیگری داده بود؛ بعید به نظر می رسید در صورت ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی تیم شاهین بندرعامری نتایج این تیم از سوی کمیته اخلاق شبهه بر انگیز تشخیص داده می شد به این خاطر که برادران نظر زاده یعنی رضا و مسعود در دروان فوتبال خود یکی از با اخلاق ترین بازیکنان بوشهر به شمار می رفتند. بازیکنانی که به نظر می رسد در دوران بازیگری کمتر حتی با کارت زرد داور مواجه شده اند. نکته جالب توجه اینکه رضا نظر زاده به راحتی این تصمیم باشگاه را برعهده گرفت و در مورد اخراج خود از تیم صحبتی نکرد.

 

البته ممکن است برکناری رضا نظرزاده از راس کادر فنی تیم شاهین بندرعامری فنی بوده باشد اما کمیته اخلاق نتایج این تیم در هفته های پایانی لیگ 2 را شبهه بر انگیز تشخیص داده است. همانند نتیجه ای که تیم شهید قندی یزد در هفته پایانی در برابر سردار بوکان به دست آورد و همانند نتیجه ای که شهرداری ماهشهر در هفته پایانی لیگ 2 ثبت کرد. این تیم در خانه تیم پاس همدان با 6 گل پیروز شد.

تبلیغات
بازرگانی محمدی لوازم خانگی گناوه ارسال کالای اصل با قیمت شهر...

بازرگانی محمدی لوازم خانگی گناوه ارسال کالای اصل با قیمت شهر...
بازرگانی محمدی لوازم خانگی گناوه ارسال کالای اصل با قیمت شهر...

بازرگانی محمدی لوازم خانگی گناوه ارسال کالای اصل با قیمت شهر...

 

پرونده این سه تیم دسته دومی هم اکنون از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در دست بررسی است و تا زمانی که رای نهایی این پرونده صادر نشود؛ بازی پلی آف بین تیم های شهید قندی یزد و ویستا توربین برگزار نخواهد شد. تیم های شهید قندی یزد – شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر با امتیاز مشابه به کار پایان دادند اما شهید قندی یزد به لطف تفاضل گل بهتر به مرحله پلی آف صعود کرده فعلا این صعود به حالت تعلیق در آمده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان تبانی فساد در فوتبال لیگ دسته دو المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان هفته های پایانی شاهین بندرعامری هفته پایانی شهید قندی یزد تیم شهید قندی مرحله پلی آف کمیته اخلاق سردار بوکان پایانی لیگ هم چنین رضا نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید

به گزارش "ورزش سه"، مسعود مرادی که به‌عنوان ناظر داوری دیدار صنعت نفت و پرسپولیس به آبادان سفر کرده است، در حاشیه این مسابقه در خصوص افزایش اعتراضات به اشتباهات داوری گفت: کِی اعتراضات نبوده است؟ در کشور ما بیش از حد به داوری اعتراض می‌شود و این تمرکز داوران ما را به هم می‌زند. در هفته‌های پایانی حساسیت بازی‌ها چه بالای جدول و چه پایین خیلی بالاست و من می‌خواهم به داوران اجازه‌ بدهند که تمرکز داشته باشند و با آرامش کارشان را دنبال کنند. مطمئنا داوران و فدراسیون فوتبال شرایط تیم‌ها را می‌دانند اما ما هم در کشورمان VAR نداریم. البته انشالله به‌زودی VAR خواهد آمد اما بعضی از صحنه‌ها فقط از طریق VAR مشخص می‌شود و این سیستم هم به همین دلیل در دنیا آمده است.

وی افزود: خواهش من به‌عنوان کسی که سال‌ها در کشور داوری کرده‌ام، این است که فضای داوری کشور بهتر شود. انتقاد خوب است، اما به این شرط که سازنده باشد و به سمت تخریب شخصیت داور نرود. من هیچگونه مسئولیتی ندارم که بخواهم کورکورانه دفاع کنم، ولی به‌عنوان کسی که سال‌ها داور بوده‌ام، می‌دانم کار پرفشاری است. امیدوارم عملکرد بهتر داوران در هفته‌های پایانی، اعتماد تیم‌ها را جلب کند و تیم‌ها هم به سمتی بروند که اجازه بدهند در هفته‌های پایانی داورها با آرامش بیشتری کار کنند.

مرادی در خصوص عدم ورود VAR به فوتبال ایران عنوان کرد: این تحت اختیارات کمیته داوران فدراسیون فوتبال است و مطمئن باشید دنبال این هستند، چون هم به نفع داوران است و هم فدراسیون فوتبال و هم تیم‌ها. با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده، امیدوارم سال بعد VAR بیاید و همه بتوانیم دست به دست هم بدهیم و شاهد فوتبال بهتری باشیم. من نمی‌خواهم اشتباهات داوری را با نبودن VAR توجیه کنم، من می‌گویم فضای انتقادی حاکم در فضای مجازی و رسانه‌ها داوری را به سمتی می‌برد که تمرکز داور از بین می‌رود. خوشبختانه جلوی بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. داور در مرحله اول نیاز به مسائل روحی روانی و اعتماد به نفس دارد که خواهش می‌کنم جامعه ورزش این را در اختیارش قرار بدهد.

وی همچنین در خصوص افزایش اشتباهات داوری تاثیرگذار در این فصل گفت: فکر می‌کنم نیم فصل دوم بهتر شده، اما اشتباهات همیشه بوده و هست. اگر اشتباه نبود، VAR نمی‌آمد. ما نباید نقاط منفی را ببینیم، بلکه باید ببینیم به داوران چه داده‌ایم و چه از آنها می‌خواهیم. شاید داوران حداقل‌ها را داشته باشند، ولی لایق بیشتر از اینها هستند.

مرادی در پایان درباره احتمال استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های حساس هفته‌های پایانی گفت: من شنیدم یکی دو بازی مهم آینده با VAR برگزار می‌شود، اما در هفته‌های پایانی خیلی از بازی‌ها حساس است و اگر بخواهیم عدالت برقرار شود، باید همه بازی‌ها VAR باشد که این نشدنی است. بهترین عاملی که می‌تواند به اشتباهات داوری کمک کند، عدم فشار از سوی تیم‌ها به داوران است.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!