Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل متحد گفت که شورای امنیت روز چهارشنبه نشستی را با موضوع تجاوزات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان برگزار می‌کند.

منصور گفت که یادداشتی به رئیس شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل و رئیس مجمع عمومی این سازمان درباره تجاوزات رژیم اشغالگر ارسال و طی آن از جامعه جهانی برای مسئولیت‌پذیری در قبال قضیه فلسطین و اعمال فشار بر این رژیم جهت وادار کردن آن به احترام به قانون اراضی فلسطینی درخواست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل تصریح کرد که ارسال این یادداشت، مقدمه‌ای برای برگزاری جلسه شورای امنیت در روز چهارشنبه است.

در همین ارتباط، شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس از سوم ماه می گذشته پس از آنکه شهرک‌نشینان صهیونیست چادرهایی در کوه جبل صبیح برپا و ساخت یک شهرک صهیونیستی در این مکان را آغاز کردند، شاهد درگیری‌های روزمره بین اهالی این شهرک و نظامیان صهیونیست است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه(دیروز) از شهادت یک نوجوان فلسطینی به نام «محمد منیر التمیمی» (۱۷ ساله) در نتیجه اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در روستای نبی صالح، خبر داد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شورای امنیت سازمان ملل شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»