Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:17:38 GMT

تصویری هولناک از اتوبوس شهری در یزد که منفجر شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۷۷۱۶

تصویری هولناک از اتوبوس شهری در یزد که منفجر شد! +عکس

«محمدرضاشفیعی» رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد ضمن تایید این خبر، تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد عصر دیروز شنبه دوم مرداد در منطقه کشتارگاه قدیم دچار آتش سوزی شد که با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی شهرداری یزد، آتش سوزی مهار شد.

به گزارش رکنا، وی گفت: علت این حریق بی‌احتیاطی تعمیرکار و خود راننده بوده که جهت جوشکاری محل نشستی مخزن سوخت اتوبوس اقدام کرده بودند به نحوی که با گذاشتن اولین خال جوش، باک اتوبوس منفجر و کل اتوبوس دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرشان کرد: متاسفانه در این حادثه، راننده این اتوبوس مصدوم شد که با حضور به موقع آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شد.

شفیعی در پایان متذکر شد: عمر این اتوبوس ١٥ سال بوده که طبق استاندارد کشوری باید نوسازی می‌شده است ولی به دلیل کمبود ناوگان، ناگزیر به استفاده از این اتوبوس‌ها در خطوط شهری هستیم.

گفتنی است؛ در این آتش سوزی همچنین دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه کامیونت جرثقیل به دلیل مجاورت با اتوبوس دچار خسارت جزئی شدند./ رکنا

منبع: فردا

کلیدواژه: یزد اتوبوس شهری باک اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد.

وی با بیان اینکه نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، توضیح داد: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد. یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس + ویدئو
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس