Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت : با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز استان گروه‌های شغلی دو ، سه و چهار تا پایان هفته تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود : دستگاه‌های اجرایی هرمزگان نیز با یک سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند.

وی به نقش مهم و بسزای طرح شهید سلیمانی در شناسایی افراد مبتلا کرونا و غربالگری اشاره کرد و گفت : این طرح باید با قوت و بسیج امکانات ، در هرمزگان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود : قرنطینه افراد مبتلا به کرونا برای کاهش سرایت بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی به سرایت ویروس دلتای هندی به بیشتر مناطق استان هم اشاره کرد و از هم استانی‌ها خواست برای حفظ سلامتی خود و همنوعان از مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند و امور را از طریق تلفنی و ظرفیت الکترونیکی دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته‌ای استان به ستاد ملی کرونا دوباره و برای بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

رئوفی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد ۴۸ سال به بالا، افزود: فرمانداران با بسیج امکانات افراد بالای ۴۸ سال را برای دریافت هرچه سریعتر واکسن ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها در سنین بالا باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان حاکم شود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه‌های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن و ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز بیشتر مناطق استان امکان برگزاری نماز جمعه در شهر‌های قرمز مهیا نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد. هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

منبع: دانشجو

tags # تعطیلی ادارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها