Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به کمک خیران حدود پنج تن گوشت قربانی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

مجید الهی راد با بیان اینکه این رقم آمار اولیه است و تجمیع کمک‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: هم‌زمان با عید سعید قربان با کمک خیران تا امروز هزار و ۲۳۲ رأس دام زنده به کمیته امداد تحویل شد تا ذبح و گوشت آن بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد ارزش ریالی کمک مردم خراسان شمالی در عید سعید قربان را بیش از سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از مجموعه دام‌های اهدایی ۸۶۴ رأس به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سه هزار و ۴۶۱ کیلو گوشت به ارزش ۴۱۲ میلیون تومان از محل خیران مراکز نیکوکاری اهداشده است و باقی کمک‌ها از طریق حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه اهدای کمک‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، همچنین امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ فراهم‌شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي كميته امداد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در دیدار رئیس حوزه علمیه اجرای خراسان شمالی که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، طرح نور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تداوم در اجرای صحیح این طرح و پشتیبانی فرهنگی از آن موجب به صفر رساندن بی حجابی در سطح جامعه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بستر سازی فرهنگی و ایجاد قطب‌های فرهنگی برای مبارزه با بی حجابی نیازمند برنامه‌ریزی است.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: توانمندی‌های مجموعه حوزه علمیه در قالب اجرای یک برنامه برای مبارزه با بی حجابی و هجمه فرهنگی باید به‌کار گرفته شود.

حسین‌نژاد گفت: در جامعه اگر از ارزش‌های دینی و تقید به قانون و هنجارهای اجتماعی کاسته شود بستر برای نفوذ قدرت‌های سلطه قوت خواهد گرفت و فرصت برای هجمه‌های آنان فراهم می‌شود اما این در حالیست که از ارکان مهم تداوم انقلاب اسلامی تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی است.

کد خبر 6083244

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است