Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اهتمام شهرداری در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان قابل تقدیر است و آنچه انجام شده، مایه سرافرازی است زیرا مدیریت شهری درحالی تحویل داده می‌شود که معوقه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری نداشته‌ایم

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تیم فعلی مدیریت شهری روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، اظهار کرد: از چند ماه پیش از انتخابات تاکید کردیم و بازهم تاکید می‌کنیم که تلاش و کوشش مدیریت شهری تا روزهای پایانی بر ادامه یافتن پروژه‌ها و برنامه‌ها بوده و باانگیزه کارها پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مسئول هستیم که تا روزهای پایانی، با امید و صلابت کار کنیم که این اتفاق در شهرداری و شورای شهر جاری است؛ امیدواریم پروژه‌های آماده بهره‌برداری با سرعت در خدمت مردم قرار گرفته و کلنگ‌زنی پروژه‌های پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ هم به زمین زده شود تا در استمرار مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حجم پروژه‌های در دست افتتاح زیاد است که امیدوارم با مشکل مواجه نشویم و طبق آنچه در مناطق برنامه‌ریزی شده کارها پیش برود.

وی تاکید کرد: اهتمام شهرداری در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان قابل تقدیر است و آنچه انجام شده، مایه سرافرازی است زیرا مدیریت شهری درحالی تحویل داده می‌شود که معوقه‌ای در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان شهرداری نداشته‌ایم و امیدواریم شاهد استمرار این روند در ادوار آتی باشیم و به سنت جاری شهرداری تبدیل شود.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: یکی از دیگر موضوعات مهم در مسائل مالی شهرداری، پرداخت‌های ماهیانه حقوق و مزایای مربوط به شرکت اتوبوسرانی بود که علی‌رغم گذشته که با مشقت زیادی همراه می‌شد، با حداقل زحمت در مدت اخیر انجام شده است.

انتقال مسئولیت شورای شهر باید حرفه‌ای و اخلاقی باشد

وی با تاکید بر اینکه باید انتقال مسئولیت با رفتارهای حرفه‌ای و رعایت اخلاق همراه بوده و به دور از حاشیه‌سازی مسائل پیش برود، ادامه داد: در این مدت و پس از اعلام نتایج انتخابات، مدیریت شهری تلاش کرده با منتخبان همراهی کند و این همراهی در قالب برگزاری جلسات و ارائه گزارش انجام و آنچه قرار است در برنامه بودجه ۱۴۰۰ و اصفهان ۱۴۰۵ برای شهر اتفاق افتد به منتخبان ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جلسه مشترک با منتخبان شورای شهر در هفته جاری تکرار و ادامه مباحث به جای مانده از قبل ارائه خواهد شد، گفت: لازم است همه تلاش کنیم که مردم تصویر زیبایی نسبت به تغییر و تحولات در شهر داشته باشند که یقیناً نقش ما به عنوان اعضای شورای پنجم در انتقال این مسئولیت برجسته خواهد بود.

وی درخصوص زمان اتمام مسئولیت شورای پنجم شهر اصفهان گفت: هنوز از طرف وزارت کشور زمانی به شورا اعلام نشده و منتظر هستیم و آمادگی داریم که هر زمان این امر اعلام شود، انتقال مسئولیت را انجام دهیم لذا تا آن زمان جلسات علنی و کمیسیون تلفیق برگزار خواهد شد.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه با وجود فرارسیدن روزهای پایانی مسئولیت شورا، سرزندگی مورد انتظار در مباحث شهری وجود دارد، افزود: همواره نگران وادادگی و خستگی در روزهای پایانی مدیریت بودیم اما اکنون چنین چیزی به چشم نمی‌خورد و تمام ارکان مدیریت شهری درحال تلاش و فعالیت هستند.

ورود ۴۵ اتوبوس تازه نفس در روز عید غدیر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک عید عیدالله الاکبر غدیر خم، آن را واقعه‌ای تاریخی و ماندگار دانست که تجلی امامت و ولایت بوده است و تاکید کرد: همه ما باید از فرصتی که غدیر برایمان فراهم کرده نهایت بهره را برده و این اتفاق بزرگ را بیشتر برجسته کنیم.

وی با اشاره به ورود اتوبوس‌های تازه نفس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: تأخیر در اضافه شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی به دلیل تأخیر در تعهد شرکت اسکانیا بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تا پایان هفته جاری این چند دستگاه اتوبوس به اصفهان رسیده و پس از آن مراسم بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید برگزار می‌شود، ادامه داد: تعداد اتوبوس‌های جدید ۴۵ دستگاه است که از محل اوراق مشارکت سال ۹۹ خریداری و در آستانه عید سعید غدیر به شهروندان اصفهان تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه از اصفهان پنج مربی و چهار ورزشکار در رشته‌های مختلف المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارند که شاید این تعداد شرکت کننده در المپیک بی‌نظیر بوده است، ابراز امیدواری کرد: شیرینی حضور ورزشکاران اصفهانی با موفقیت آن‌ها شیرین‌تر شود تا اوراق زرین دیگری بر تالار افتخارات اصفهان افزود شود.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: قیمت نان که قوت قالب مردم است، ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و نمی‌دانیم در این خصوص باید به چه کسی گلایه و انتقاد کنیم؛ چنین موضوعی غیرقابل اغماض است و کاش این اتفاق نمی‌افتاد تا حداقل مردم می‌توانستند با مصرف نان حداقل موضوعات زندگی خود را پیش ببرند.

وی اظهار کرد: امیدواریم آنچه در زمینه زندگی و معیشت مردم رخ می‌دهد و تصمیماتی که در حوزه‌های اقتصادی گرفته می‌شود، در جهت پررنگ‌تر شدن سفره مردم باشد تا زندگی کردن را در کنار زنده بودن بیشتر بچشیم

کد خبر 509465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای شهر اصفهان قیمت نان افزایش قیمت نان حقوق معوقه کارکنان کارکنان شهرداری كارگران حقوق کارگران عید غدیر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان کارگران و کارکنان پرداخت حقوق روزهای پایانی مدیریت شهری اتوبوس ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت

به گزارش همشهری آنلاین، توسعه گردشگری شهری در کنار بهبود و ارتقای دیگر شاخص‌های زیستی همچون طرح‌های زیرساختی، عمرانی، فرهنگی و بهداشتی از مهم‌ترین وظایف مدیریت اجرایی شهرها در عصر حاضر محسوب می‌شود. در این میان موقعیت بسیار مناسب منطقه ۲۲، این امکان را برای مدیران فراهم کرده که با بهره‌گیری حداکثری از امکانات و با تکیه بر نگاه توسعه‌ای مدیریت شهری پایتخت در دوره ششم، زمینه رشد و توسعه حداکثری منطقه را فراهم کنند.

ظرفیت بالای گردشگری منطقه ۲۲

مسعود نصرتی، شهردار منطقه ۲۲ در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه و همجواری آن با نقاط دارای ظرفیت گردشگری گفت: شکل‌پذیری منطقه ۲۲ در شمال‌غرب پایتخت، نو پا بودن این منطقه و همچنین موقعیت جغرافیایی آن‌که از شمال به رشته کوه‌های البرز از شرق و غرب به روددره‌های کن و حریم روستاهای وردیج، واریش، سنگان و کشار محدود شده است پتانسیل گردشگری منطقه را افزایش داده است.

او اضافه کرد: وجود مراکز تفریحی و گردشگری متنوع نظیر دریاچه مصنوعی شهدای خلیج‌فارس، بوستان فرامنطقه‌ای چیتگر، خرگوش دره، آبشار تهران و لتمال کن در این منطقه، آن را به‌عنوان قطب گردشگری جدیدی در پایتخت کشورمان مطرح کرده است که ضروری است این موقعیت و فرصت استراتژیک با تامین و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز و طرح‌های عمران شهری، حداکثر بهره‌برداری را نه فقط برای ساکنان منطقه که برای پایتخت به‌دنبال داشته باشد.

نصرتی، بر بهره‌گیری از الگوهای نوین مدیریت شهری تأکید کرد و افزود: بابه‌کارگیری تمامی امکانات و ابزار مورد نیاز در مسیر تحول و شکوفایی شهری، تلاش داریم از طریق فراهم‌سازی‌ شرایط زیست شهری مطلوب به نقطه قابل‌قبولی در توسعه صنعت گردشگری دست یابیم و با الگوی توسعه پایدار شهری، مشارکت و نقش‌پذیری شهروندان، فراتر از منطقه گام‌های بلند و پیوسته برداریم.

شهردار منطقه ۲۲ به امضای تفاهمنامه‌ با سازمان عمران مناطق شهرداری تهران اشاره کرد و ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای سرانه‌های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی منطقه ۲۲ منعقد شد و پس از آن نیز نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه و انعقاد قراردادهای سال ۱۴۰۳ طی جلساتی با حضور مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

نصرتی افزود: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری تهران به ساخت و راه‌اندازی زیرساخت‌های منطقه ۲۲ انعقاد این تفاهمنامه می‌تواند قدم بسیار مثبت و ارزنده‌ای برای مردم شهر تهران و ساکنان منطقه ۲۲ و گام بلندی در تکمیل زیرساختی این محدوده غربی تهران پس از سال‌ها باشد.

اختصاص بیش از ۹۰ درصد بودجه به طرح‌های عمرانی

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به ارزش و اهمیت آغاز و تکمیل پروژه‌های عمرانی در جدیدترین منطقه شهری تهران، درباره طرح‌ها و برنامه‌های ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۲۲ گفت: نزدیک به ۹۳درصد کل بودجه ۳۴۰۰میلیارد تومانی مصوب شورای اسلامی شهر تهران برای منطقه ۲۲در سال ۱۴۰۳، به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.
نصرتی افزود: این مبلغ که چیزی بالغ بر ۳۱۶۰میلیارد تومان را شامل می‌شود به طرح‌های عمرانی شاخص منطقه از جمله احداث مقبره الشهدای دریاچه شهدای خلیج‌فارس (دریاچه چیتگر)، ساختمان مرکزی منطقه۲۲، ساخت ۲سرای محله، ساخت مجموعه ورزشی، ایستگاه آتش‌نشانی، پیاده‌روسازی‌، معبرسازی‌، آسفالت‌ریزی و نوسازی آسفالت، احداث انهار، احداث ۲ساختمان شهرداری ناحیه و تعدادی دیگر از اقدامات عمرانی در منطقه اختصاص می‌یابد.

او درباره دیگر طرح‌های اجرایی در منطقه نیز گفت: از مهم‌ترین اقدامات در منطقه می‌توان به ساخت ۴۷ کیلومتر معبر و شبکه‌های ارتباطی منطقه پس از سال‌ها اشاره کرد که اتفاق بسیار خوبی در منطقه خواهد بود. تلاش شهرداری منطقه این است که اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و زیرساختی مذکور تا پایان امسال ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان این منطقه را به همراه داشته باشد.

کد خبر 844935 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها منطقه ۲۲ شهرداری دریاچه چیتگر

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید