Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پس از صعود ملوان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، میزبانی استقلال در این مرحله قطعی شد.

در تنها بازی باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، شب گذشته دو تیم لیگ یکی ملوان و خیبر در انزلی به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار را هم ضربات پنالتی تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملوان در خانه خود پس از تساوی بدون گل در پایان ۱۲۰ دقیقه، موفق شد در ضربات پنالتی خیبر را شکست داده تا تنها تیم لیگ یکی مرحله نیمه نهایی باشد.

با توجه به صعود ملوان به مرحله بعدی، میزبانی استقلال در بازی نیمه نهایی قطعی شد و قرعه آبی پوشان به هر یک از ۳ تیم دیگر برخورد کند، آن دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

هر ۳ تیم فولاد، ملوان و گل گهر در حالی در مرحله یک چهارم نهایی پیروز شدند که میزبان بوده‌اند و استقلال تنها تیمی بود که در شرایط میهمانی در این مرحله پیروز شد؛ و به همین دلیل آبی پوشان قطعاً در مرحله نیمه نهایی میزبان بوده و در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال جام حذفی استقلال جام حذفی ملوان بندرانزلی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی

سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با آلومینیوم اراک، در تمرینات این تیم حاضر نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که مربیان و بازیکنان استقلال با تهیه پیراهن شماره 200 برای روزبه چشمی، مدافع آبی‌پوشان به مناسبت انجام دویستمین بازی‌اش برای این تیم در دیدار با آلومینیوم اراک جشن گرفتند.

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال که در دو دیدار قبلی آبی‌پوشان جایی در ترکیب این تیم نداشت، به علت مصدومیت در تمرین امروز شرکت نکرد. این در حالی است که شایعاتی مطرح شد که این بازیکن به نشانه قهر در تمرین شرکت نکرده است.

شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود

نصرالله خواجه‌‌گیری سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با آلومینیوم، در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشته است‌. وی به دلیل اتفاقات داخل رختکن پس از بازی با آلومینیوم، به نشانه قهر به همراه تیم، به تهران بازنگشت و شخصاً دور از تیم عازم تهران شد. گفته می‌شود خواجه‌گیری با تصمیم جواد نکونام در تمرینات حضور ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر می‌‎خواهید برنده باشید، باید به رئال بیایید!
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی