Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:19:49 GMT

۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان بافق اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۳۹۲

۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان بافق اهدا شد

حسن امیرزاده در حاشیه اهدای این تعداد جهیزیه در گفت و گو با ایرنا به ترویج ازدواج آسان و کاهش هزینه‌ های زندگی زوج‌های نیازمند اشاره کرد و افزود: دومین پویش جهیزیه آسمانی این ایام با هدف تامین جهیزیه جامعه هدف برگزار شد و با کمک مدیران و مددکاران موسسه خیریه، اقلام ضروری زندگی به نوعروسان اهدا شد.

وی با بیان اینکه معرفت و نوع دوستی خیران و آثار مثبت ازدواج همیشه در جامعه ماندگار است، اظهارکرد: اقلام تهیه شده شامل اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پنکه، اتو، فرش، پتو، سرویس های قابلمه،چینی، قاشق و چنگال، سرویس پلاستیک، کتری ، قوری ،رختخواب، ظروف آشپزخانه و دیگر لوازم جزیی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر بافق تصریح کرد: همچنین به هر یک از زوج‌های جوان ۱۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز تعلق می‌گیرد که از عید غدیرخم( پنجشنبه هفته جاری) به تدریج پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این مجمع چهار سال است که در حوزه‌های مختلف مانند ازدواج، تامین معیشت، درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، امور آموزشی، فرهنگی و اشتغال فعالیت دارد ، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی و نذری خود را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در هر حوزه‌ای که مد نظرشان است هزینه شود.

به گفته امیرزاده همچنین تعدادی بسته فرهنگی شامل کتاب، سجاده و از این قبیل لوازم  در اختیار این زوج‌ها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از این کار تسهیل در ازدواج، کمک به جوانان نیازمند، تشویق و ترغیب به تشکیل خانواده و کم کردن آسیب های اجتماعی است.

مجمع خیران بافق، نخستین تشکل خیری استان یزد است که ۱۸ موسسه و مراکز خیّری شهرستان را پوشش می‌دهد.

بهمن ماه سال۹۹ برای ۱۶۵ مددجوی زیرپوشش نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد با پرداخت وام و مشارکت خیران شغل فراهم شد.

 هم اکنون یک هزار معلول زیرپوشش بهزیستی و هزار و ۳۳۶ نفر هم شامل ۹۰۰ خانواده ( تک خدمتی و چند خدمتی) از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق استفاده می‌کنند که مجمع یادشده نقش مهمی در کمک به نیازمندان منطقه بر عهده دارد.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها عید سعید قربان جهیزیه عروسی عید سعید غدیرخم محرومیت مشارکت های مردمی بافق ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان جهیزیه عروسی عید سعید غدیرخم عید سعید قربان جهیزیه عروسی عید سعید غدیرخم محرومیت مشارکت های مردمی بافق ازدواج ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، با وجود شرایط جنگی یک زوج جوان فلسطینی از اهالی منطقه دیرالبلح در جنوب نوار غزه، تصمیم گرفتند زندگی خود را با برگزاری مراسمی ساده آغاز کنند.

این مراسم در اردوگاه آوارگان فلسطینی برگزار شد و شماری از آوارگان جنگی در آن مشارکت کردند.

کد خبر 6080123 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی