Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ۲۴ عضو از ۶۶ نفر ورزشکاران المپیکی ایران در توکثو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

 دانشجویان ورزشکار المپیکی دانشگاه در رشته‌های دوومیدانی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، تیراندازی با کمان، قایقرانی، وزنه برداری، بدمینتون و والیبال در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، روز گذشته جواد فروغی ملی پوش تپانجه کشورمان توانست با کسب امتیاز ۲۴۴.۸، اولین مدال طلای کاروان المپیک ایران را کسب کند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1104292 برچسب‌ها المپیک توکیو ورزش دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: المپیک توکیو ورزش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی المپیکی پاریس شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۱۵ بر ۴ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. امامی در این مرحله با کشتی‌گیر قزاقستان سرشاخ شد که ۱۱ بر صفر پیروز شد و سهمیه المپیک را کسب کرد. طبق اعلام چرخه انتخابی امامی در این وزن در المپیک شرکت می‌کند.در این وزن امروز ازبکستان سهمیه المپیک گرفت.در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه توزیع می‌شود. براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.پیش از این احمد جوان در ۵۷ کیلوگرم سهمیه را از دست داد. آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم دقایقی دیگر در نیمه‌نهایی روی تشک خواهد رفت

کد خبر 845559 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی المپیک ورزش کشتی

دیگر خبرها

  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • ۲ سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای؛ استانبول آخرین شانس بازمانده آخر!
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • آذرپیرا پنجمین سهمیه را گرفت و المپیکی شد
  • آذرپیرا المپیکی شد
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟